Jaki nawilzacz?

21. Data: 2005-11-10 22:54:11

Temat: Re: Jaki nawilzacz?
Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:

> W porownaniu z ultradzwiekowym jakiejs przyzwoitej firmy, to i tak
> tanio.

:P , przepraszam - ZERO zjadłem

1000 zł

Tak lepiej :)

Leszek

22. Data: 2005-11-11 09:48:14

Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A o oczyszczaczu powietrza myślałeś? Oczyszcza i nawilża za jednym
zamachem, nie ma osadu żadnego, nic nie śmierdzi. Do tego można dolać
olejki zapachowe i wtedy już wogóle odjazd:) Nie ma w nim możliwości
przenawilżenia.
Ja się szarpnąłem na coś takiego - Venta - najmniejszy model i jestem
zadowolony (trafiłem akurat na promocję w ElectroWorld). Początkowo
czasem coś w nim terkotało, ale potem przeszło - znakiem tego chyba, że
musiał się dotrzeć :) Teraz w pokoju jest super! Jedyny minus to cena i
jak dla mnie to jednak na noc jest za głośny. Raczej wieczorem odpalam
na maxa, a przed snem wyłączam.
Pozdrawiam,
MK

--
MK
PMS Octavia 2 Combi 1.9 TDI'05, Toledo 1.9D'94

23. Data: 2005-11-14 11:42:55

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Łagoda wrote:
> No rozumiem.
Grrr... no chyba jednak nie :( ;)

> Prawie wszystkie wody gazowane są sztucznie nagazowane. I
> wszystkie gazowane są mineralne. Skąd wziąć gazowaną nie mineralną? Kto coś
> takiego sprzedaje? Gazowana woda destylowana? Gazowana kranówa? Gazowana
> deszczówka?
Chodzi caly czas wlasnie o taka sztucznie gazowana. :)

Pozdrawiam,
robal.

24. Data: 2005-11-14 18:51:36

Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:
> Czesc!

> Grrr... no chyba jednak nie :( ;)

> Chodzi caly czas wlasnie o taka sztucznie gazowana. :)

Zrobić?
google: Naboje do syfonu Naboje do syfonów i znajdziesz oferty.
Woda przegotowana lub z kranu (u mnie się, jak najbardziej, nadaje), lub
przefiltrowana, wlana do syfonu i zagazowana :)
Nie robiłeś nigdy takiej?
Wychodzi około 1,5-2 zł za litr.

Leszek

25. Data: 2005-11-15 09:15:25

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Leszek wrote:
> Wychodzi około 1,5-2 zł za litr.
Jak na wode do usuwania kamienia, to drogo :) Jakas hipowa no.name
mozna nawet za 30 gr kupic :) A starcza na pare "usuniec" :)

Pozdrawiam,
robal.

26. Data: 2005-11-15 19:40:51

Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:
> Czesc!

> Jak na wode do usuwania kamienia, to drogo :) Jakas hipowa no.name
> mozna nawet za 30 gr kupic :) A starcza na pare "usuniec" :)

Raczej nie przeanalizowałem wątku - sądziłem, że zdryfował na wodę pitną
:)
Leszek

posciel atłasowa
piekarnik otwierany "na bok"
poszukuje wzoru umowy z wykonawca niewielkiego remontu w domku
gdzie kupic prasowalnice do 1500 PLN ???
szafa wnękowa