szafa wnękowa

1. Data: 2005-11-08 22:43:26

Temat: szafa wnękowa
Od: Ra <adres.w@stopce> szukaj wiadomości tego autora

Potrzbuję wykonać szafę wnękową (przedpokój i sypialnia), ale firmy typu
komander sobie odpuszczę
- jak lepiej to zrobić: kupić materiały np w castoramie czy kupić i
przeroić isteniejącą szafę - pasowałoby to ew. to innych mebli
- jak zrobić przymocowanie na stałe żeby skorzystać z ulgi, szyny w
podłodze raczej mnie nie interesują

P. Arek

--
arek at aster dot pl

2. Data: 2005-11-09 08:43:31

Temat: Re: szafa wnękowa
Od: "_darecki" <_...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeroić isteniejącą szafę - pasowałoby to ew. to innych mebli
> - jak zrobić przymocowanie na stałe żeby skorzystać z ulgi, szyny w

- caly srodek kup sobie w hurtowni np. Forplyt
- najdrozsze z tego wszytskiego beda drzwi i caly (dobry) system przesuwany
(poczukaj po marketach, moze cos znajdziesz)

_d

3. Data: 2005-11-09 08:50:44

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - caly srodek kup sobie w hurtowni np. Forplyt
> - najdrozsze z tego wszytskiego beda drzwi i caly (dobry) system
> przesuwany (poczukaj po marketach, moze cos znajdziesz)

to ja sie dolacze

tez zamiezam sobie strzelic szafe wlasnym przemyslem i tez myslalem o
Forplycie.

Jak u nich jest z zamawianiem formatek? czy place za cala plyte czy tylko za
pole formatek? czy jezeli za plyte to maja jakis system optymalizacji
wykroju?

czytalem tez ze oklejają krawedzie -tylko jak im podac ktore krawedzie maja
byc oklejone? Rysynek kazdej formatki czy opis?

czy sa jeszcze jakies zeczy ktore czlowiek powinien wiedziec przed udaniem
sie do Forplytu? Nie chce tam jezdzic kilkakrotnie ani tez robic z siebie
sieroty. Stad moje pytania.

musta

4. Data: 2005-11-09 09:08:13

Od: "_darecki" <_...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie do Forplytu? Nie chce tam jezdzic kilkakrotnie ani tez robic z siebie

z tego co wiem/pamietam placi sie za cala plyte (ile z tego
wezmiesz/zamowisz nie ma znaczenia),
jak cos zostanie z takiej plyty zabierasz do domu albo zostawiasz im na
pamiatke :)

przycinaja dowolnie na kazdy wymiar, oklejaja rowniez,
mozesz im to narysowac, albo na miejscu kolesiowi powiedziec (radze
narysowac :) )

cos jeszcze? w sumie nie, czasem kolejki, duzo taniej niz w markecie
(przynaajmniej jak ja bralem to wychodzilo taniej)
i tyle :)

_d

5. Data: 2005-11-09 20:35:49

Od: Ra <adres.w@stopce> szukaj wiadomości tego autora

_darecki napisał(a):

> - caly srodek kup sobie w hurtowni np. Forplyt
> - najdrozsze z tego wszytskiego beda drzwi i caly (dobry) system przesuwany
> (poczukaj po marketach, moze cos znajdziesz)
tylko jak pisałem raczej nie chce drzwi przesuwanych - zresztą 1 wnęka
ma 72cm więc odpadają, druga ma 175 - ale nie widzę jakiś zalet

--
arek at aster dot pl

6. Data: 2005-11-09 21:20:41

Od: "yahu" <y...@w...aster.totez.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko jak pisałem raczej nie chce drzwi przesuwanych - zresztą 1 wnęka
> ma 72cm więc odpadają, druga ma 175 - ale nie widzę jakiś zalet

Ja wole www.sassc.com.pl
Jakos tak przyjemniej i troszeczke taniej niz w forplycie

Pozdrawiam
Jasiek

7. Data: 2005-11-10 08:01:09

Od: "_darecki" <_...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przesuwany
>
> Ja wole www.sassc.com.pl
> Jakos tak przyjemniej i troszeczke taniej niz w forplycie

dlatego napisalem np. firma x :)
ja akurat forplyt mam po drodze :)

jak nie chcesz drzwi przesuwanych to jeszcze taniej to wyjdzie :)
poszukac, popatrzec, teraz tego tyle na rynku ze wystarczy kase miec ;)

_d

8. Data: 2005-11-10 08:04:28

Od: "yahu" <y...@w...aster.totez.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlatego napisalem np. firma x :)
> ja akurat forplyt mam po drodze :)
>
> jak nie chcesz drzwi przesuwanych to jeszcze taniej to wyjdzie :)
> poszukac, popatrzec, teraz tego tyle na rynku ze wystarczy kase miec ;)

Oj tak :-)
Ale z drugiej strony cale wnetrze szafy 3,6x2,7 wychodzi niecale 390 PLN,
prowadnice 400 PLN i drzwi takze ok 400 ;-)

Wiec najtaniej zrobic szafe bez drzwi ;-)) hehe

Pzodrawiam
Jasiek

tektura falista 3warstwowa?
Domy i domki
automatyka wagowa-czy żeczywiście zmniejsza
Panele - czym czyscic
Odkurzacz piorący - moje dylematy.....