Panele - czym czyscic

1. Data: 2005-11-08 14:09:07

Temat: Panele - czym czyscic
Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Czym myjecie panele podlogowe?
"Specjalny" plyn do mycia paneli pozostawia koszmarne slady :( Podloga
jest co prawda czysta, ale wyglada, jakby po niej stale jakas armia
ludkow w "tlustych" butach dreptala :(

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2005-11-08 14:27:45

Temat: Re: Panele - czym czyscic
Od: "NIKO" <N...@Z...ONET.PL> szukaj wiadomości tego autora

PRONTO
Uzytkownik "Gamon'" <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> napisal w wiadomosci

3. Data: 2005-11-08 17:50:25

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NIKO" <N...@Z...ONET.PL> napisał w wiadomości
> PRONTO

Po pronto podłoga robi się śliska.
Lepszy jest sidolux.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

4. Data: 2005-11-08 18:17:27

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gamon'" <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> "Specjalny" plyn do mycia paneli pozostawia koszmarne slady :( Podloga
> jest co prawda czysta, ale wyglada, jakby po niej stale jakas armia ludkow

Polecam 'Panelin' firmy Voigt. Niestety ciezko osiagalny.
Po Pronto mam plamy po wysychaniu. Nie polecam.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

5. Data: 2005-11-09 08:04:07

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 8 Nov 2005 18:50:25 +0100, na pl.rec.dom, Joanna Duszczyńska
napisał(a):

> Użytkownik "NIKO" <N...@Z...ONET.PL> napisał w wiadomości
>
> Po pronto podłoga robi się śliska.
> Lepszy jest sidolux.

Sidolux czy Pronto jedna bida... te plyny musza miec w sobie naturalne
woski, nie ma wtedy klopotow po wymyciu

6. Data: 2005-11-09 09:29:55

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

NIKO wrote:
> PRONTO
No wlasnie po tym sa plamy :( Wyglada to niechlujnie i tak, jakby
podloga wogole nie byla sprzatana :(

Pozdrawiam,
robal.

7. Data: 2005-11-09 09:31:55

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Joanna Duszczyńska wrote:
> Po pronto podłoga robi się śliska.
> Lepszy jest sidolux.
Po pronto nie zrobila mi sie sliska, tylko brzydka :(
A czy po sidoluksie, po paru "warstwach" nie trzeba tego czyms usuwac? I
czy nie jest to uciazliwe? Generalnie myje podloge co najmniej x w
tygodniu, wiec moze to byc uciazliwe (usuwanie, rzecz jasna).

Pozdrawiam,
robal.

8. Data: 2005-11-10 08:29:18

Od: " tegesik" <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> "Specjalny" plyn do mycia paneli pozostawia koszmarne slady :( Podloga
> jest co prawda czysta, ale wyglada, jakby po niej stale jakas armia

witam
pierwszą rzeczą to jest rozróżnienie płynów do mycia paneli i do
nabłysdczania. te pierwsze to raczej różne warianty detergentów a te drugie
mają konsystencje takiego mleczka, mysle że własnie chodzi ci o to mleczko.
ja używam Pronto do nabłyszczania paneli.
wydaje mi się że ważniejsze od rodzaju płynu ma sposób jego nanoszenia na
powierzchnię. gdy nabłyszczałem panele tym Pronto uzyskiwałem rózne efekty.
raz- tak jak mówisz tłuste plamy, innym razem powierchnia błyszcząca aż miło.
żeby mieć taką błyszczacą powierzchnię to robię tak:
rozlewam miejscami na panele płyn (ew. lałem na mopa, ale wydaje mi sie ze
gorsze są efekty)pamiętaj że trzeba rozlewać tuż przed rozprowadzeniem po
podłodze, bo pzostawiony na dłużej pozostawi plamę nienaturalnie lśniącą, a
potem płaskim mopem rozprowadzam po powiechni, tak żeby wyglądała jak mokra,
gdyby świeżo po naniesieniu Pronto wydawało ci się że w którymś miejscu nie
nałożyłeś wystarczajaco dużo-wydaje ci się bardziej matowa niż reszta
podłogi- nie przejmuj się, jak wszystko dobrze wyschnie będzie równo lśniło.
wążne, jeszcze raz powtarzam żeby nie docierać, poprawiać, bo takie brzydkie
efekty pozostawia na wpół przyschnięty Pronto.
jeśli chodzi o sam plyn t wydaje mi się że Pronto daje lepszy efekt niż
Sidolux, który tak nie błyszczy jak Pronto,jest trochę bardziej matowy

pozdrówka

tegesik

9. Data: 2005-11-10 09:26:22

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

tegesik wrote:
> pierwszą rzeczą to jest rozróżnienie płynów do mycia paneli i do
> nabłysdczania. te pierwsze to raczej różne warianty detergentów a te drugie
> mają konsystencje takiego mleczka, mysle że własnie chodzi ci o to mleczko.
Nie, to czego uzywam, to na pewno nie nablyszczacz, tylko wlasnie plyn
do czyszczenia i dlatego tak mnie dziwia te plamy :( No chyba, ze
specjalnie zrobili taki szajs, zeby jeszcze zmusic do zakupu
nablyszczacza :(

Pozdrawiam,
robal.

PS. A czy po nablyszczeniu, masz po kolejnym myciu znowu plamy, czy
wogole nie myjesz, tylko tym nablyszczaczem czyscisz?

10. Data: 2005-11-10 13:17:50

Od: " marian" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli nie masz zaufania do srodków "ogólnodostępnych" w sklepach z chemią to
są do tego specjalne preparaty w ofercie firm produkujacych podłogi. Do drewna
jest cała gama środków produkowanych np. przez barlinek - czyszczących i
nabłyszczających.

Odkurzacz piorący - moje dylematy.....
Glosny sasiad - czy jest sposob
Klej elastyczny do plytek ceramicznych Mapei Buildfix
pralka - ile obrotów
poszukuje - okap kasetonowy ok 70cm szerokosci