pralka - ile obrotów

1. Data: 2005-11-08 11:22:04

Temat: pralka - ile obrotów
Od: "Kuba" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile tak naprawde wystarczy obrotów aby pranie było dobrze odwirowane
czy max ilość obrotów pralki ma w ogóle większe znaczenie, np czy jest
widoczna róznica między 800 - 1000 obr/min ?
jeśli to ma znaczenie napiszę że mam w planach zakup pralki Amiki
Kuba

2. Data: 2005-11-08 11:39:54

Temat: Re: pralka - ile obrotów
Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...spamprecz.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kuba" <q...@w...pl> wrote in message
> [...]
> widoczna róznica między 800 - 1000 obr/min ?
> jeśli to ma znaczenie napiszę że mam w planach zakup pralki Amiki

spora - siła odsrodkowa jest proporcjonalna do kwadratu predkosci
obrotowej - innymi słowy prawie 2 razy lepiej odwirowane

MaW

3. Data: 2005-11-08 11:42:31

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ile tak naprawde wystarczy obrotów aby pranie było dobrze odwirowane
> czy max ilość obrotów pralki ma w ogóle większe znaczenie, np czy jest
> widoczna róznica między 800 - 1000 obr/min ?

Ja mam 1000 i to jest wystarczająca prędkość. Pranie jest prawie suche.

4. Data: 2005-11-08 12:10:26

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> widoczna róznica między 800 - 1000 obr/min ?
> jeśli to ma znaczenie napiszę że mam w planach zakup pralki Amiki

ja mam 800 i w zueplnosci wystarcza miedzy 800 a 1000 nie ma az takiej
wielkiej roznicy
p.

5. Data: 2005-11-08 12:28:37

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim, ktorzy podniecaja sie szybkoscia wirowania swojej pralki
radze przeczytac dokladnie instrukcje - regula jest, ze pralka stosuje
maksymalna predkosc tylko przy niektorych programach prania (tych
rzadziej uzywanych 8-) ).

MJ

6. Data: 2005-11-08 13:02:51

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski napisał(a):
> [...]
> radze przeczytac dokladnie instrukcje - regula jest, ze pralka stosuje
> maksymalna predkosc tylko przy niektorych programach prania (tych

Eee... moja stosuje prawie zawsze max czyli 1000, wiem bo jest napisane
jak szybko wiruje. No chyba ze wlacze pranie reczne albo jakas welne.
IMO roznica miedzy 800 a 1000 jest spora, zwlaszcza jak piore jakies
grube bluzy bawelniane, przy skarpetkach az takiej niema :)

barney

...niczyje mienie, zdrowie ani zycie nie jest bezpieczne kiedy obraduje
Sejm... - "JKM"

7. Data: 2005-11-08 13:04:03

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam jakieś 1200 obr./min lub lepiej, naprawde spora różnica w czasie schniecia.
Dla mnie kryterium jest wyschnięcie w mieszkaniu prze noc robionego późnym wieczorem
prania, przy 1100 wysychało, a przy
800 nie wysycha (był mały downgrading z powodu nieuchwalenia budżetu ;-)) w naszych
konkretnych warunkach.
JaC

8. Data: 2005-11-08 13:09:13

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> ja mam 800 i w zueplnosci wystarcza miedzy 800 a 1000 nie ma az
> takiej wielkiej roznicy

Pewnie: dwukrotna różnica jakości odwirowania to przeciez prawie nic
;-)

J.

9. Data: 2005-11-08 13:27:08

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 napisał(a):
> [...]
wieczorem prania, przy 1100 wysychało, a przy
> 800 nie wysycha (był mały downgrading z powodu nieuchwalenia budżetu ;-)) w naszych

Dokladnie, mam takie samo kryterium :)
Przy 1000 wysycha na rano a przy 800 nie wszystko np. jeansy sa mokre na
tylku.

10. Data: 2005-11-08 14:59:44

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Nov 2005, Jarek P. wrote:

> Pewnie: dwukrotna różnica jakości odwirowania to przeciez prawie nic ;-)

Skąd pomysł, że dwukrotnie większa siła to dwukrotna różnica jakości?

Pozdrawiam,

Alojzy

poszukuje - okap kasetonowy ok 70cm szerokosci
Okap kuchenny do komina.
zlewozmywak granitowy - czy warto?
okleina
Tapeta z wlokna szklanego