Tapeta z wlokna szklanego

1. Data: 2005-11-08 05:05:12

Temat: Tapeta z wlokna szklanego
Od: "Marcin" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czeka mnie roment. W pokoju mam komin, na scianach polozony jest gips. Ten
komin jest spekany. Chcialem polozyc na ten komin tapete z wlokna szklanego
i tu moje pytanie:
- czy te tapete moge przykleic bezposrednio na gips i farbe,
- jakim najlepiej klejem przykleic te tapete
- pomalowac ja czy przed tem moze narzucic warstwe gipsu

Dzieki

Marcin

2. Data: 2005-11-08 06:31:59

Temat: Re: Tapeta z wlokna szklanego
Od: "Sebastian Bieluczyk" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - jakim najlepiej klejem przykleic te tapete
> - pomalowac ja czy przed tem moze narzucic warstwe gipsu

http://www.wloknoszklane.boo.pl/instruk.htm

jeszcze o zmywarce - co jest a czego nie ma ?
Zabezpieczenie blatu nad drzwiami od zmywarki ?
pościel satynowa
kuchnia elektryczna
do użytkowników pralek 'Electrolux 1021 Timeline' i 'Bosch WFC2067' lub 'WFCX2061'