zlewozmywak granitowy - czy warto?

1. Data: 2005-11-08 08:50:35

Temat: zlewozmywak granitowy - czy warto?
Od: b...@a...com.pl (Barbara Augustynek) szukaj wiadomości tego autora

Stoję przed dylematem zakupu zlewozmywaka do kuchni.
Wymyśliłam sobie, że będzie to zlewozmywak granitowy dwukomorowy - tego
jestem pewna.
Ale Doradźcie mi, czy:
1. warto zainwestować w taki zlewozmywak,
2. czy może 2 komory + ociekacz - okropnie droga sprawa (trochę żal
kasy) - ale jak to jakieś rewelacyjne rozwiązanie to pomóżcie mi podjąć
decyzję na podstawie własnych doświadczeń
3. Co sądzicie ogólnie o takich zlewozmywakach granitowych
4. I zasadnicze pytanie: gdzie można coś takiego kupić najtaniej
(widziałam w leroy-u nawet po dosyć korzystnych cenach - najtaniej ale
znowu nie wiem czy to nie jakiś chłam)

Prosze Was poradźcie mi i z góry dziękuje za pomoc i poradę.

Barbara

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

2. Data: 2005-11-09 08:48:27

Temat: Re: zlewozmywak granitowy - czy warto?
Od: Robert Grabowski <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Augustynek wrote:
> [...]
> jestem pewna.
> Ale Doradźcie mi, czy:
> 1. warto zainwestować w taki zlewozmywak,
Warto.

> 2. czy może 2 komory + ociekacz - okropnie droga sprawa (trochę żal
> kasy) - ale jak to jakieś rewelacyjne rozwiązanie to pomóżcie mi podjąć
> decyzję na podstawie własnych doświadczeń
Ja mam 1 komorę i ociekacz, więc się nie wypowiem. Ale ja mam zmywarkę i
dwie komory nie są im potrzebne.

> 3. Co sądzicie ogólnie o takich zlewozmywakach granitowych
Łatwo utrzymać w czystości. Nie będzie rys, jak na metalowym.

> 4. I zasadnicze pytanie: gdzie można coś takiego kupić najtaniej
> (widziałam w leroy-u nawet po dosyć korzystnych cenach - najtaniej ale
> znowu nie wiem czy to nie jakiś chłam)

Ja kupiłem Deante razem z wylewką. Wyszło całkiem tanio w porównaniu z
innymi firmami. Nie kupuj tanich zlewozmywaków w OBI i podobnych
sklepach. One tylko wyglądają, jak granitowe. Granitowy ma być ciężki i
zimy.

> Prosze Was poradźcie mi i z góry dziękuje za pomoc i poradę.

Nie kupuj w internecie. Ja niestety kupiłem i zlewozmywak przyszedł
pęknięty. Walka o uzyskanie kasy i ubezpieczenia trwała 3 miesiące.

pozdrawiam
Robert Grabowski

3. Data: 2007-06-08 21:16:44

Od: "kyniu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście że warto bardzo ładnie wyglada i jest praktyczny. Nie rysuje się,
nie ma zacieków. POprostu malina. Uwarzaj natomiast z wyborem firmy ktorej
zlew kupujesz. Nie kupuj Blanco bo jezeli nie ja boze cos sie stanie i
bedziesz musiala go rekalmowac to przerabane.
Ja swoj reklamowalem bo sam pekl i oczywiscie reklamacja nie zostala uznana
i stracilem 2500PLN za zlew.

Kyniu

Użytkownik "Barbara Augustynek" <b...@a...com.pl> napisał w
wiadomości news:437066EB.4070801@alwernia.com.pl...
> [...]
> znowu nie wiem czy to nie jakiś chłam)
>
> Prosze Was poradźcie mi i z góry dziękuje za pomoc i poradę.

okleina
Tapeta z wlokna szklanego
jeszcze o zmywarce - co jest a czego nie ma ?
Zabezpieczenie blatu nad drzwiami od zmywarki ?
pościel satynowa