automatyka wagowa-czy żeczywiście zmniejsza

1. Data: 2005-11-08 16:54:23

Temat: automatyka wagowa-czy żeczywiście zmniejsza
Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie już dużo ludzi ma pralkę z automatyką wagową.
Czy wie ktoś o ile w rzeczywistości zmniejsza się zurzycie wody/energii gdy
włoży się mniej prania?
Bo w zmywarce z połową wsadu to zużycie spada powiedzmy że z 20l do 18.
A jak to jest w pralkach?
Ile wody zużyje pralka 6kg o nominalnym zużyciu 50l jeśli włożyć do niej
4kg? Czy tyle co zuzyła by pralka o wsadzie max 4kg (czyli około 40l) czy
więcej czy mniej?
Dzięki za odpowiedzi/obserwacje/linki.
--
___________________________________________MAT______
__

2. Data: 2005-11-08 20:53:38

Temat: Re: automatyka wagowa-czy żeczywiście zmniejsza
Od: "hh" <Adamgreg@_usun_to_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzenójonze :-)
Użytkownik "Łagoda" <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> napisał w
wiadomości news:4370d81f$3@news.home.net.pl...
> [...]
> 4kg? Czy tyle co zuzyła by pralka o wsadzie max 4kg (czyli około 40l) czy
__

3. Data: 2005-11-08 21:12:51

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hh" <Adamgreg@_usun_to_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Rzenójonze :-)
> Użytkownik "Łagoda" <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> napisał w
> wiadomości news:4370d81f$3@news.home.net.pl...

Rzenójonze jezd otpofiatanie nat cycatem ;)
postrafiam

4. Data: 2005-11-08 21:49:49

Od: "hh" <Adamgreg@_usun_to_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "hh" <Adamgreg@_usun_to_gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Rzenójonze jezd otpofiatanie nat cycatem ;)
> postrafiam

"wkóżyłem siee" - przepraszam - albo śmy Polacy albo aborygeni - co za
problem włączyc sprawdzanie pisowni w programie do news-ów?????????

5. Data: 2005-11-09 00:25:54

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

> "wkóżyłem siee" - przepraszam - albo śmy Polacy albo aborygeni - co
> za problem włączyc sprawdzanie pisowni w programie do
> news-ów?????????

Nie wiesz, rze to jezd ogromny problem? Czeba fcisnąć sprafć, potem
wybrać czy ma zignorować, czy morze zmienic, a jeśli zmienić to znowó
czeba wybrać..i skont ma dana osoba wiedzieć co wybrac?
Jak widzisz prosciej jest wysyłać posty bes sprafdzania :)

Ania
--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
******************** www.madej.master.pl ********************

6. Data: 2005-11-09 08:22:00

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> "wkóżyłem siee" - przepraszam - albo śmy Polacy albo aborygeni - co za
> problem włączyc sprawdzanie pisowni w programie do news-ów?????????

Przeczytałem dziś mojego wczorajszego i posta i stwierdzam-o rany-ale
byków nasadziłem-na pewno się ktoś przyczepi.
A który przycisk jest do usuwania postów OT?
--
__

Panele - czym czyscic
Odkurzacz piorący - moje dylematy.....
Glosny sasiad - czy jest sposob
Klej elastyczny do plytek ceramicznych Mapei Buildfix
pralka - ile obrotów