Glosny sasiad - czy jest sposob

1. Data: 2005-11-08 13:45:26

Temat: Glosny sasiad - czy jest sposob
Od: "Iwona" <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
los uszczesliwil mnie uciazliwym sasiadem, niestety. Jego uciazliwosc polega
na bardzo glosnym sluchaniu muzyki (glownie dyskotekowej). Mieszkamy w tzw.
starym budownictwie, dzieli nas drewniany strop, ktory znakomicie przenosi
dzwieki. Kiedy sasiada napada chec sluchania muzyki w moim mieszkaniu
dzwonia szklanki i krysztalowy zyrandol. Wydaje mi sie ze sasiad specjalnie
stara sie uprzykrzyc mi zycie bo muzyke slucha w godz. 19-21.55 Dowiedzialam
sie ze mieszkancy sasiedniej kamienicy tez maja dosc jego zamilowan. Ja mam
male dziecko i zupelnie inny gust muzyczny. Niestety proby zwrocenia uwagi
nie powiodly sie gdyz sasiad nie otwiera drzwi, udaje ze go nie ma.
Slyszalam ze cisza nocna trwa od 22-6, czy sa moze jakies przepisy, ktore
mowia o unikaniu uciazliwego halasu w godz wczesniejszych?
Bede bardzo wdzieczna za informacje

pozdrawiam
Iwona

2. Data: 2005-11-08 13:56:19

Temat: Re: Glosny sasiad - czy jest sposob
Od: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Slyszalam ze cisza nocna trwa od 22-6, czy sa moze jakies przepisy, ktore
> mowia o unikaniu uciazliwego halasu w godz wczesniejszych?

Co do ciszy nocnej to masz rację, ale wydaje mi się, że dodatkowo jest coś
takiego jak zaprzestanie glośnych prac w godzinach 20-8

Tak mi się coś po głowie miota....
Najlepiej zadzwonić do administracji z bezpośrednim pytaniem...

Krasnal, GG#1103

3. Data: 2005-11-08 14:02:50

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Przesledz grupe pl.soc.prawo - tam stale watek wraca jak bumerang.
Moj tez wlasnie sie pojawil :(

Pozdrawiam,
robal.

4. Data: 2005-11-08 16:17:25

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-08 14:56 +0200, Użytkownik Krasnal (Zabrze) napisał :

> [...]
>
> Tak mi się coś po głowie miota....
> Najlepiej zadzwonić do administracji z bezpośrednim pytaniem...

Niekoniecznie. Mam ten problem, dokladnie taki sam. Po tym jak 3 raz
wezwalam Straz Miejska (bo gosc gral tak glosno, ze zaklocal spokoj w
roznych porach dnia i nie tylko mi), SM poprosila mnie o zlozenie zeznan
i poslala sprawe do sadu grodzkiego. Napisali mi, ze moje wyjasnienia sa
wystarczajace aby przekazac sprawe do sadu. Mam dobra rade: zapisuj
sobie dokladne daty i godziny w jakich gra, to pomoze w przypadku takim
jak moj (oczywiscie mialam dokladnie zapisane:-)

--
Edytka [edymon]
http://labradory.info/album_personal.php?user_id=134

5. Data: 2005-11-08 19:51:29

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona napisał(a):
> [...]
> Slyszalam ze cisza nocna trwa od 22-6, czy sa moze jakies przepisy, ktore
> mowia o unikaniu uciazliwego halasu w godz wczesniejszych?

Może ZAIKS na niego nasłać ? W końcu publicznie puszcza muzykę nie
uiszczając.

Adam

6. Data: 2005-11-08 20:46:24

Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> polega
> na bardzo glosnym sluchaniu muzyki (glownie dyskotekowej). Mieszkamy w
Na allegro sprzedają specjalną płytę na głośnego sąsiada :). Rewelacyjne
dźwięki piły mechanicznej, kango, śliczny głosik płaczącego dziecka itp :)
Wojtek

7. Data: 2005-11-08 21:09:37

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> Może ZAIKS na niego nasłać ? W końcu publicznie puszcza muzykę nie
> uiszczając.

hehe :) Dobry pomysł :D

8. Data: 2005-11-09 06:07:37

Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na allegro sprzedają specjalną płytę na głośnego sąsiada
> :). Rewelacyjne dźwięki piły mechanicznej, kango, śliczny
> głosik płaczącego dziecka itp :) Wojtek

A mi się przypomniał pomysł znajomych. Przykłada się do ściany
metalową miednicę, wnętrzem do ściany, denkiem do siebie. A
potem łup w denko jakimś przedmiotem. Myślę, że najlepiej zrobić
to w porze, gdy sąsiadowi zależy na ciszy, bo wtedy rośnie
szansa, że zrozumie. A inna sprawa, że miecz bywa obosieczny,
niestety, i może to nakręcić spiralę rewanżu.

9. Data: 2005-11-09 08:52:34

Od: "_darecki" <_...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Slyszalam ze cisza nocna trwa od 22-6, czy sa moze jakies przepisy, ktore
> mowia o unikaniu uciazliwego halasu w godz wczesniejszych?

u ciebie dicho w godzinach wieczornych, idzie przezyc :)
a u mnie w bloku co niedziela od 3-4 lat sasiad o 06.02 zaczyna wiercic
takim fajnym udarem ;)
blok z wielkiej plyty wiec daje rowno :)
swoja droga ma koles kondycje :P

_D

10. Data: 2005-11-09 10:31:46

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

_darecki pisze w news:dksd5b$sjt$1@atlantis.news.tpi.pl

> a u mnie w bloku co niedziela od 3-4 lat sasiad o 06.02 zaczyna wiercic
> takim fajnym udarem ;)
> blok z wielkiej plyty wiec daje rowno :)

ROTFL. Oglądaliście film "Nic śmiesznego"? Bo mi się skojarzyła
scena w windzie... o tym, jak to przychodzą koledzy i "będziemy
borować". :))

--
Pozdrowieństwa,
Daga

Klej elastyczny do plytek ceramicznych Mapei Buildfix
pralka - ile obrotów
poszukuje - okap kasetonowy ok 70cm szerokosci
Okap kuchenny do komina.
zlewozmywak granitowy - czy warto?