Jaki odkurzacz - dmuchawę spalinową kupić

1. Data: 2010-10-11 10:32:33

Temat: Jaki odkurzacz - dmuchawę spalinową kupić
Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przymierzam się do zakupu odkurzacza/dmuchawy do liści i nie wiem jaki
wybrać.
Na pewno chcę spalinowy. Może macie jakiś sprawdzony model godny polecenia.
Cena gra ważną rolę, ale nie chcę kupić dziadostwa. Mogę wyłożyć powiedzmy
do 500 zł.
Jacek

2. Data: 2010-10-11 11:09:04

Temat: Re: Jaki odkurzacz - dmuchawę spalinową kupić
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
> polecenia.
> Cena gra ważną rolę, ale nie chcę kupić dziadostwa. Mogę wyłożyć powiedzmy

Dziadostwo zaczyna od 1500 w dół.

3. Data: 2010-10-11 17:01:59

Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości grup
a.pl...

> "Jacek" <m...@g...pl> wrote in message
>
> Dziadostwo zaczyna od 1500 w dół.

Powiedział Pan Bogaty. Który żyje 200 lat i ma pewną rentę.
Nosisz oznaki debilizmu panie pan Panslavista. Lecz się Pan na rozum.

4. Data: 2010-10-11 17:24:22

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2010-10-11 17:41:34

Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości grup
a.pl...

a.pl...

> Gdybym napisał, że żart - nie byłoby żartu. :-))

Ale żeś nie napisał.

6. Data: 2010-10-11 17:57:01

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"atman" <r...@w...pl> wrote in message news:i8vibv$1ufv$1@news.mm.pl...

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości grup
a.pl...

a.pl...

> Ale żeś nie napisał.

Kobieto, napij się wina, ono oleum do góry podniesie... :-)

7. Data: 2010-10-12 05:57:27

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobra. Pożartowaliśmy i fajnie, ale na temat mnie interesujący zero
odpowiedzi........
Jacek

czy można jeszcze siac trawę?
Zamykanie sezonu w ogrodzie - kilka pytan o drzewa i krzewy
czym pozbyć się nasion zielska
Ostatni odcinek serii Tradycje angielskich ogrodów na Domo
drzewka z tarasu a zima