Jaki opiekacz do sandwiczy? (jakość teflonu)

1. Data: 2006-01-02 16:08:55

Temat: Jaki opiekacz do sandwiczy? (jakość teflonu)
Od: "Radek" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Zastanawiam się nad kupnem dwu lub trzyfunkcyjnego opiekacza do sandwiczy z
gofrownicą. Może też być grill. Mam na oku 3 modele: Optimum Trojaczek, MPM
TSQ2011 i Moulinex AMD243. Czy ktoś może jest posiadaczem takiego sprzętu lub
innych opiekaczy tych producentów? Interesuje mnie jakość powłoki teflonowej.
Pozdrawiam, Radek.

2. Data: 2006-01-02 16:50:53

Temat: Re: Jaki opiekacz do sandwiczy? (jakość teflonu)
Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@w...pl> napisał
> Optimum Trojaczek, MPM TSQ2011 i Moulinex AMD243. Czy ktoś może jest
> posiadaczem takiego sprzętu lub innych opiekaczy tych producentów?
> Interesuje mnie jakość powłoki teflonowej.

Kilka lat temu zakupiłem sandwich toster Moulinexa, model BL-1. To coś
posiada wyjmowane, dla łatwiejszego czyszczenia, płytki grzejne. Można było
zdaje się dokupić takie do gofrów ale ja mam tylko te dla kanapek. Po 3
miesiącach teflon zaczął się łuszczyć i wykruszać. A właściwie po
kilku/nastu grzaniach. Miałem jechać z tym do Geanta i wymienić ale jakoś mi
się zapomniało. Wniosek jest taki, że z Moulinexem bym uważał.

M.

3. Data: 2006-01-02 22:41:17

Od: "ToMasz" <w...@p...KOM> szukaj wiadomości tego autora

Radek wrote:
> Interesuje mnie jakość powłoki teflonowej.
Trudno mówic o jakosci powłoki teflonowej, skoro.... jej tam niema!
Czy którykolwiek z producentów gdzies napisał cos o teflonie?
ToMasz

4. Data: 2006-01-03 07:35:26

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ToMasz" <w...@p...KOM> napisał w wiadomości

> Trudno mówic o jakosci powłoki teflonowej, skoro.... jej tam niema!
> Czy którykolwiek z producentów gdzies napisał cos o teflonie?

Jak zwal tak zwal - ta warstwa tego czegos schodzi i przykleja sie do
kanapek :(
Juz mialam kupic nowa maszyne (po ok. roku uzywania), gdy pomyslalam, ze z
nastepna zapewne bedzie dzialo sie to samo...
Coby odizolowac pieczywo od tej zlazacej warstwy, zaczelam uzywac papieru do
pieczenia (tego brazowego). Papier przycinam tak, zeby po ok.2 cm wystawal
poza maszynke (1 plat papieru zlozony na pol). Mozna go dod. lekko
posmarowac oliwa. Mozna uzywac go wielokrotnie (po kazdym uzyciu myje woda z
plynem, czasem wystarczy tylko przetrzec recznikiem papierowym).

Istotna sprawa sa zamykacze (czy jak tam one sie zwa). Ten element jest
niestety bardzo slaby, u nas po krotkim czasie sie rozsypal, ale z tym tez
na razie sobie radzimy. Jak przygladalam sie innym w sklepie, to rowniez nie
wygladaly na mocne...

P.s. Moj Moulinex, ma juz z 10 lat i jest intensywnie uzywany :)
Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

5. Data: 2006-01-06 01:03:34

Od: "Radek K." <radek678@wirtualna_polska.pl.> szukaj wiadomości tego autora

Radek napisał(a):
> Witam.
> Zastanawiam się nad kupnem dwu lub trzyfunkcyjnego opiekacza do sandwiczy z
> gofrownicą. Może też być grill.

Mam taki dwufunkcyjny Phillipsa, nie pamietan modelu, ale kupilem go z
rok temu, wiec pewnie jest w sprzedazy nadal. Powloka wyglada jak teflon
chociaz tej nazwy nikt tam nie wymienia.

Pozdrawiam.

Książka kucharska z 1935 roku
szpinak
czy chcesz zarabiac w internecie?