Jaki peeling do ciala?

1. Data: 2006-07-02 20:44:24

Temat: Jaki peeling do ciala?
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polećcie coś fajnego. Dotychczas używałam Lirene, ale mi się już znudził. No
i wcale nie nawilża, jak ma napisane na opakowaniu, mam wręcz wrażenie, że
wprost przeciwnie.
Chciałabym użyć czegoś ciekawszego.
Pozdrawiam!
Iwona

2. Data: 2006-07-02 21:02:49

Temat: Re: Jaki peeling do ciala?
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-07-02 22:44:24 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Marchewka* skreślił te oto słowa:

> Chciałabym użyć czegoś ciekawszego.

Lubisz jak mocno drapie czy jak delikatnie? Preferncje co do tego czym ma
ścierac - sól, cukier, inne drobinki ścierne (algi, mielone pestki)?
Gotowiec czy samodzielnie robiony? :]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

3. Data: 2006-07-02 21:27:44

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):
> Polećcie coś fajnego. Dotychczas używałam Lirene, ale mi się już
> znudził. No i wcale nie nawilża, jak ma napisane na opakowaniu, mam
> wręcz wrażenie, że wprost przeciwnie.
> Chciałabym użyć czegoś ciekawszego.

Ja jak zwykle polecę Dove, taki lekki peeling to się chyba nazywa shower
massage czy jakoś tak (łazienka akurat zajęta ;-) ). Ja w ogóle jestem
fanką Dove, głównie chyba ze względu na zapachy. A i nawilżają dobrze,
ale ja raczej balsamów w tym celu używam ;-).

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2006-07-03 06:45:09

Od: "AniaC" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> [...]
> fanką Dove, głównie chyba ze względu na zapachy. A i nawilżają dobrze, ale
> ja raczej balsamów w tym celu używam ;-).

Ten Dove to jest chyba Daily peeling czy jakos tak ;)
Ja osobiscie go nie lubie bo to nic nie daje. Lubie taki bardzo mocny raz na
tydzien. Najmocniejszy z tych kupowanych co znalazlam to Garnier Peeling
cukrowy. Cialko po tym jest nieziemsko gladkie. Ja poza tym bardzo lubie
zapach tej zoltej serii Garniera. Po tym balsam do ciala albo zel
antycellulitowy ktory wygladza skore tak jak nic innego i jestem zadowolona
:)

Ania

5. Data: 2006-07-03 08:32:30

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):
> Polećcie coś fajnego. Dotychczas używałam Lirene, ale mi się już
> znudził. No i wcale nie nawilża, jak ma napisane na opakowaniu, mam
> wręcz wrażenie, że wprost przeciwnie.
> Chciałabym użyć czegoś ciekawszego.

Ja mam z Body Butter, peeling do bardzo suchej skóry i jest obłędny.
Zapach raczej bardziej na jesien czy zimę, ale rewelacyjnie nawilza,
natłuszcza i do tego peelinguje. Podejrzewam, ze z mango, papaja tez
taki jest, bo moj, to masełko shea. A, i zapach trwały jak diabli;-)
--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

6. Data: 2006-07-03 08:56:02

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-07-03 10:56:18 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Marchewka* skreślił te oto słowa:

> Dżizus, Lia! Jakie Ty trudne pytania zadajesz. ;-)
> Samodzielnie nigdy nie próbowałam robić kosmetyków, choć wiem, że peeling
> wcale nie tak trudno ukręcić.

No dośc łatwo, bierzesz sół grubioziarnistą (morską) lub cukier (brązowy
jest fajny), dodajesz np cynamonu lub imbiru mielonego, mieszasz z oliwa z
oliwek, i jest ;)

> Może być także wersja hardcore'owa, czyli jak mocno drapie. :-)

Cukrowy Garniera, z żółtej serii wyszczuplającej jest fajny.
A z droższych - Body shopowe, do dostania na allegro.

7. Data: 2006-07-03 08:56:18

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2006-07-03 09:05:07

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ja mam z Body Butter, peeling do bardzo suchej skóry i jest obłędny.

A jakiej firmy, bo jest tego trochę...?
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/szukaj.php?slowa=B
ody+Butter&gdzie=produkty
Iwona

9. Data: 2006-07-03 09:05:45

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-07-03 11:06:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Marchewka* skreślił te oto słowa:

> Szukałam kiedyś w sklepach taką sól - chciałam do ryby (ryba w takiej
> specjalnej skorupie z soli), no i nigdzie nie mogłam dostać...

Teraz jest w kazdym markecie - marki o'Sole. W sumie osttanio widuje sól
tylko tej marki, jakby inne wymiotło.

10. Data: 2006-07-03 09:06:56

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Szukałam kiedyś w sklepach taką sól - chciałam do ryby (ryba w takiej
specjalnej skorupie z soli), no i nigdzie nie mogłam dostać...

PEDICURE
Kraków (Kazimierz ?) - gdzie kupię ładną biżuterię ?
Pytanie o peeling kwasem trójchlorooctowym
Pytanie o peeling kwasem trójchlorooctowym
aerobiczna 6 Weidera