Jaki piękny schemat?

11. Data: 2016-01-20 12:34:04

Temat: Re: Jaki piękny schemat?
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 stycznia 2016 06:22:53 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> [...]
> to cóż, trudno. za mały po prostu koliber - choć sięgaliśmy po Unię.
> c) wytaczamy! wytaczamy działa zamorskie!
> najbardziej ciężkie finansowo! oceaniczne!
>
> i być może by świniom wyszło, jak zwykle kolektywistycznie.
> tylko, że forsy już nie tak dużo mają nawet za rankingi,
> co się obniżają, zniżają, łają.
>
> Naprawdę nie jest tak, że w miarę normalny człowiek
> widzi pis w superlatywach, ale widzi też te wszystkie
> machinacje międzynarodowej mafijnej kapituły,
> co chcą tylko grabić, graBIĆ, GRABIĆ.
>

> Idź oświecać debili propagandą pisowską na wsi a nie tutaj, tam bzdury kupią,

co Ty glob tak w co drugim poście tą wsią rzucasz?
masz jakieś kompleksy w tym względzie?

> bo KOD to normalni polacy protestujący przeciwko bandytom z pisu.

może i normalni Polacy, nie wnikam.
oby nie tacy jak Ty, bo trudno uznać to za normalność.
pewnie że normalni ludzie, w większości.
ale przywódców mają jakoś tak mało normalnych.

jacek

12. Data: 2016-01-20 12:41:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

...@o...pl
- pokaż cytowany tekst -
> [...]

oby nie tacy jak Ty, bo trudno uznać to za normalność.
pewnie że normalni ludzie, w większości.
ale przywódców mają jakoś tak mało normalnych.

Za komuny do solidarności miałeś taką samą nagonkę przez Partię w mediach, jaką
obecnie stosuje Pis, dlatego tyle ludzi wypowiada się że wraca komunizm, Pis tęskni
za PRL. Dlatego nazywam ciebie burakiem, bo tylko głupi wsiór bez szkoły jest wstanie
złapać się na tą propagande, że za protestującymi stoi biznes. Pis niszczy nasze
prawa, więc stoją normalni ludzie, bo banki i inne takie, to mają w dupie, już
przerzucili aktywa i kredyty na zachód.

13. Data: 2016-01-20 13:25:23

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 stycznia 2016 12:41:40 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> [...]
złapać się na tą propagande, że za protestującymi stoi biznes.

żadna z Twoich wypowiedzi nie jest poparta faktami.
oprócz jadu i w kółko powtarzanych wyzwisk nic więcej nie potrafisz.
na czele protestujących stoją szumowiny, a nad nimi ... sam sobie dopisz.

Nie będę się powtarzał, więc zacytuję:
"A swoją drogą, jak się przeczyta o tym "przykrywaniu" świństw przywódców,
te "bicie na lidera, i robienie wszystkiego żeby był bez skazy",
te "Wy tu kurwa (...) tylko od roboty. Jak się nie podoba to won.",
to raczej w żadną demokrację w wydaniu takich "osobistości" nie jestem
w stanie uwierzyć."

http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/277663-kod-od-srod
ka-przypomina-skrzyzowanie-bagna-z-pzpn-em-na-dodate
k-zarzadzanego-z-drugiego-fotela-dramatyczny-list-by
lej-kooordynatorki-kod-u-na-warmie-i-mazury

Pis niszczy nasze prawa, więc stoją normalni ludzie, bo banki i inne takie, to mają w
dupie, już przerzucili aktywa i kredyty na zachód.

Wasze, tzn. () czyje prawa? Że chce, aby zachodnie banki zapłaciły podatek
u nas w kraju, bo to od Polaków te zyski są czerpane, to takie dziwne?
PO miało szansę przez te wszystkie lata przeciwstawić się okradaniu Polaków
przez zachodnie koncerny, także te sklepowe, a nie zrobiło nic w tym względzie.
Można mieć do PIS-u wiele pretensji o różne rzeczy, ale o to, że powiedział
"stop" z okradaniem Polski, to faktycznie mogą mieć pretensje tylko wieśniaki,
oczywiście nie obrażając mieszkających na wsi ludzi, bo do nich to ci wiele brakuje.
Choćby nawet i buraki uprawiali:)

14. Data: 2016-01-20 14:10:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

...@o...pl
> [...]

ka-przypomina-skrzyzowanie-bagna-z-pzpn-em-na-dodate
k-zarzadzanego-z-drugiego-fotela-dramatyczny-l

Ja ciebie nie obrażam stwierdzam fakt, nawet wklejasz tu kłamstwa Pis na temat Kod,
bo faktem jest że jesteś głupim burakiem, któremu wmówią że sraczka to kotlety
schabowe. Teraz już sobie idź, bo mam dobry chumor, rozweseliło mnie, jak was Pis
wyorał z w dupy, w sprawie banków, gdzie nawet nie rozumiecie że jak szefuncio jest
okradany, to szefuncio odbija straty na pracownikach, w przypadku banków na waszych
portfelach. Wam wmówili że świat jest magiczny, a pieniądze rosną bankowcom na
drzewie i można zbierać. A wy zachwyceni jak zabierają z waszych portfeli. :D

15. Data: 2016-01-20 15:22:49

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 stycznia 2016 14:10:03 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> [...]
k-zarzadzanego-z-drugiego-fotela-dramatyczny-l

> Ja ciebie nie obrażam stwierdzam fakt, nawet wklejasz tu kłamstwa Pis na temat Kod,

To jest list Anny Grzybowskiej, koordynatorki wojewódzkiej KOD.
Dane są ogólnodostępne, informacje też na jej Facebook'u.

> bo faktem jest że jesteś głupim burakiem, któremu wmówią że sraczka to kotlety
schabowe.

masz rację, ruch ten bardziej przypomina rozwolnienie, niż kotlety schabowe;
radziłbym więc nie ekscytować się tak jego smakiem:)

> Wam wmówili że świat jest magiczny, a pieniądze rosną bankowcom na drzewie i można
zbierać. A wy zachwyceni jak zabierają z waszych portfeli. :D

świat jest magiczny, a bankowców lubię i poważam.
jednak nie zmienia to faktu, że tak, jak są nierzetelni klienci,
tak samo bywają nad wyraz chciwe banki.

jacek

16. Data: 2016-01-20 15:48:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...pl
- pokaż cytowany tekst -
> [...]

świat jest magiczny, a bankowców lubię i poważam.
jednak nie zmienia to faktu, że tak, jak są nierzetelni klienci,

I jak ci smakują koltlety schabowe czyli szambo w pysku, bo ta Grzybowska to kurwa
Pisu. Tu już wielu pisowców się na samego Papieża powoływało i twierdziło, że zrobił
coś czego nigdy nie zrobił, pisząc za Papieża rzeczy, których nigdy nie napisał.
Każdy pisowiec to zakłamany śmieć, podszywa sie, fałszuje, udaje Papieża, byle wmówić
swoją jak z Orwella nowo-mowę, bo to komuchy co ich nie powiesiliśmy w 89r.

17. Data: 2016-01-20 16:57:01

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 stycznia 2016 15:48:37 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> [...]
>
> świat jest magiczny, a bankowców lubię i poważam.
> jednak nie zmienia to faktu, że tak, jak są nierzetelni klienci,

podasz źródła, czy jedyne jakie znasz, to znowu kalumnie?

poza tym, a co to mnie to obchodzi? dla mnie może być choćby ufoludkiem:)
gdyby mówiła nieprawdę, dawno już Kijowski

http://wpolityce.pl/polityka/278598-kim-jest-mateusz
-kijowski-z-kod-gadzeciarz-z-dlugami-tylko-we-wsieci
-przeswietlilismy-szefa-kod

i inne nader uczciwe członki cielska podałyby ją do sądu, choćby za słowa:

"Pozostaje jedno - KOD od środka przypomina skrzyżowanie bagna z PZPN-em, na dodatek
zarzadzanego z drugiego fotela.
(...)
Bijemy na lidera i robimy wszystko, żeby był bez skazy. On zawsze ma rację nawet
gdyby tej racji nie miał. A przeważnie jej nie miał.
(...)
O co tu chodziło? O Marciniaka, który postanowił zaistnieć, a który już w tym czasie
praktycznie zamieszkał u Mateusza i miał na niego absolutny wpływ. Absolwent prawa
bez aplikacji postanowił, ze stworzy jeden z najważniejszych dokumentów KOD. (Zanim
mnie podasz do sądu, Jarek, pamiętaj, że mam privy i maile od zarządu w tej sprawie,
plus całkiem niezłych adwokatów. Tu akurat nie radzę.)
(...)
Do tego zaczęli dzwonić do mnie prawnicy z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, którzy
zgłaszali rozliczne poprawki (a część w ogóle się od tego odcięłą) motywując to
kompletnym bezsensem prawnym. Kiedy zapytałam zarząd co z tym fantem robić,
dowiedziałam się, ze opieram się na opiniach ludzi z jakiegoś prowincjonalnego
uniwerku, oni mają za sobą tuzy konstytucjonalizmu, mam to jakoś przykryć i nie drzeć
mordy. Zapytałam o nazwiska, jedno z nich było mi znane, więc zadzwoniłam do
człowieka bez złych intencji z prośba o radę i wyjaśnienia. Okazało się, ze
kompletnie o niczym nie wie, a o sprawie dowiedział się ode mnie. Przykryłam to -
taka była moja rola.
(...)
Jak zwykle koordynatorzy dowiadywali się o wszystkim ostatni. Tak było z "misja KOD'.
O "misji", dokumecie stworzonym przez jakiegoś gimnazjalistę, dowiedzialam się z
kolejnego tekstu Mateusza. Ktoś to wlepił na moją grupę. Z tekstu dowiedziałam się,
ze ja o nim doskonale wiem i mam go dać do konsultacji. Tyle tylko, że ja nie miałam
o nim pojęcia. W pocie czoła, w środku nocy udało mi się ten tekst zdobyć. W tym
czasie od członków grupy po raz kolejny dowiedziałam się, że coś przykrywam. Boże,
gdybym miała taką moc, chętnie bym to zrobiła, bo po przeczytaniu tego czegoś i po
przejrzeniu "projektu obywatelskiego" chętnie zrobiłabym wszystko, zeby nikt tego nie
zobaczył.

Jak to wygląda od srodka? Dramatycznie. Szefowa grupy POLONIA Ania Krok dostała
zawalu - w jej grupie rozpisano wybory na nowego koordynatora. Kiedy okazało się, ze
Ania wygrala je w przedbiegach, wybory unieważniono i prowadzono tam nowego
koordynatora. Grupa się rozpadła. Dramatem Ani nikt sie nie przejął, zrobiono z niej
wariatkę i rozłamowca, podkładając pod to fałszywe papiery dotyczace jakiegoś listu
do PE w sprawie wstąpienia Polski z Unii. Wiedzialam o tym, ale nic z tym nie
zrobiłam - KOD był najważniejszy. Kolejna koordynatorka od kilkunastu dni siedzi na
psychotropach. Nie wytrzymala. Dziś posypała się grupa poznańska, wcześniej Łodź. Na
monity, że dzieje się cos złego, zarząd nie reaguje.
(...)
To, dlaczego odeszłam, wyjaśniłam. Nie chce mi się powtarzać tych samych argumentów,
więc wkleję mój tekst - po raz kolejny powtarzam, kulawy i koślawy, pisany ze łzami w
oczach i w kosznarnym stresie. Życzę Wam wszystkiego co najlepsze. Beze mnie. Nie
pasuję do dworku i już niczego nie chcę przykrywać, łącznie z alimentami i finansami
Mateusza, które osobiście uznaję za skandal. Nie chce być dłużej kopana i traktowana
jak niewolnik.
(...)
Dziękuję za te kilka tygodni. Uwierzylam w coś, co jest jedynie trampoliną dla
kilkunastu osób. Przepraszam za to.
Anka "

jednak nie martw się, że mnie nie obrażasz zawsze istnieje taka szansa.
lubisz anagramy?

jacek

18. Data: 2016-01-20 17:06:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...pl

A po co wklejsz nam tu plujkę Pis. ?

Ja mogę iść na defiladę Pisu, przypiąc sobie do klapy wodza Kaczyńskiego, drzeć ryja
....zbaw polske....a następnie przyjść do domu i napisać że Kaczyński zgwałcił
swojego kota, jestem pisowcem, byłem na defiladzie, ( tu odpowiednie zdjęcia) i
uwierzysz. ? No jak wierzysz to spierdalaj .

19. Data: 2016-01-20 18:50:23

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 stycznia 2016 17:06:16 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> j...@o...pl
>
> A po co wklejsz nam tu plujkę Pis. ?

jakie wam, chłopczyku?

> Ja mogę iść na defiladę Pisu

lepiej idź do kotów, tam będziesz nie do rozpoznania:)

- czy w kodzie lubią koty?
- ależ tak, ależ tak!
- czy koty to niecnoty?
- wszerz! i wzdłuż! i na wspak!

poszli dumnie, tak szumnie, weseli
jeszcze lufa im w ręku się bieli
jeszcze flet im zamarza na ustach
jeszcze z tyłu czerwona chusta

na peronie dzieweczka stała
chciała im dać ale nie dała
wyjechać wolała na Lesbos
skąd tylko im kartkę przysłała:
ja dla was żadna podnieta
skoro sie same dziobieta!

stulili uszy po sobie
przełknęli co tam mieli w dziobie
a kobieta przez morze się śmiałą
w oczy globom tryskała, tryskała

narka,
to twój poziom, smacznego:)

20. Data: 2016-01-20 18:57:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 stycznia 2016 18:50:24 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:

> jakie wam, chłopczyku?

> lepiej idź do kotów, tam będziesz nie do rozpoznania:)

> [...]

Jacek, nie jedź tak po szeregowych kodziarzach.
To są ludzie, którzy widzą, że z nową władzą jest sporo nie w porządku.
A że dają się wykorzystywać cynicznym przywódcom? Zakładam, że wybrali tę
akurat organizację, gdyż na zorganizowanie czegoś lepszego od dołu ich
zwyczajnie materialnie nie stać.

Świecie nasz
Jak się rodzą żydzi
Rejtingi pizdingi.