Jaki placek na święta?

21. Data: 2015-03-28 21:38:15

Temat: Re: Jaki placek na święta?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Spód może być ordynarnie kruchy.

Jeśli do tego idzie ser, to może też być drożdżowy. Jak do pizzy.

--
Jarek

22. Data: 2015-03-28 21:39:14

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-28 o 21:30, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-03-28 21:21, obywatel iwanos uprzejmie donosi:

> Spód może być ordynarnie kruchy.

faktycznie, inaczej nie może być ... ale wplotę tam jeszcze warstwę
dżemu, czy nie?

23. Data: 2015-03-28 21:40:05

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli do tego idzie ser, to może też być drożdżowy. Jak do pizzy.

coś kruchego z cynamonem bym dał

24. Data: 2015-03-28 21:43:50

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

iwanos pisze:

> faktycznie, inaczej nie może być ... ale wplotę tam jeszcze warstwę
> dżemu, czy nie?

Marmelady.

--
Jarek

25. Data: 2015-03-29 07:03:17

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

> Marmelady.

I zasmażka...

26. Data: 2015-03-29 09:54:07

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Mar 2015 20:31:26 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Ewentualnie, to można jeszcze leżeć plackiem. Na święta.

I pachnieć.

M.

27. Data: 2015-03-29 11:35:27

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2015 o 09:54 Fragi <s...@o...pl> pisze:

> I pachnieć.

Do tego trzeba dodać za pewnym francuskim filmem:
"Bądź piękna i milcz!"

--
Trefniś

28. Data: 2015-03-29 13:14:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-29 o 09:54, Fragi pisze:

> I pachnieć.

I słodkim być...

Ewa

29. Data: 2015-03-29 14:11:48

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> I słodkim być...

Dzisiaj chyba wypada zrobić placek na oleju palmowym.

--
Jarek

30. Data: 2015-03-29 20:00:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Mar 2015 21:21:00 +0100, iwanos napisał(a):

> ja sobie taki wymyśliłem, że zrobię masę z białej czekolady i wiórków
> kokosowych, na wierzchu owoce zatopione w galaretce, a spód to będzie
> serowo jakiś tam jeszcze nie wiem jaki

Mniam, brzmi nieźle :-)
--
XL
Nie musisz szczepić dziecka!

Oliwa z oliwek w przepisie na ciasto na pizze
Re: Tatuś szczęśliwy?
Jaja se robię (OT ale tylko trochę)
Re: Czosne co zrobić
Gdzie w Krakowie kuchnia południowo wietnamska?