Jaki podkład korekcyjny - wodoodporny i nie zostawiający śladów?

1. Data: 2006-10-28 15:13:20

Temat: Jaki podkład korekcyjny - wodoodporny i nie zostawiający śladów?
Od: "news.tpi.pl" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
pytanie jest zawarte w temacie. Czekam na propozycje.
Miłoby było gdyby ktoś polecić produkt dostępny bez problemu z Polsce z
możliwością wstępnego przetestowania przed zakupem.

Pozdrawiam.

2. Data: 2006-11-03 17:58:19

Od: <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.tpi.pl" <r...@b...com> napisał w wiadomości
> Witam,
> pytanie jest zawarte w temacie. Czekam na propozycje.
> Miłoby było gdyby ktoś polecić produkt dostępny bez problemu z Polsce z
> możliwością wstępnego przetestowania przed zakupem.

Dermacol

3. Data: 2006-11-05 10:00:31

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 2006-11-03 18:58 e...@n...pl powiedzial/a :
> Użytkownik "news.tpi.pl" <r...@b...com> napisał w wiadomości
>>
> Dermacol

No jeśli dermacol jest niebrudzący (patrz: temat) to ja jestem święta
turecka... Ze swojej strony dorzucę revlon colorstay: diablo wodoodporny
(z rąk nawet ciężko zmyć)i jak wyschnie, to i niebrudzący. Najlepiej
przetestować, bo nie każdemu takie coś pasuje.

--
Czas jest graczem namiętnym co wygra
Bez szachrajstw każdą partię;

indian summer priscilli presley
Info dla zainteresowanych sexowną bielizną
paznokcie
HR cienie
Sprzedam śliczny, modny, firmowy kożuszek w okazyjnej cenie.