Jaki powinien być prezydent Warszawy?

21. Data: 2018-08-31 23:16:03

Temat: Re: Jaki powinien być prezydent Warszawy?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 31 sierpnia 2018 23:02:17 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Jak widać ,,młodzi" jednak wszystko świetnie rozumieją, skoro platformerstwo
> pogonili.

Ale pieniądze nadal trzymają stare mieszczuchy, które nie kwapią się do
finansowania Jasia z Koziej Wólki, chyba że się zasymiluje hehe...

22. Data: 2018-08-31 23:27:45

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 31 sierpnia 2018 23:00:02 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> zajechać. Dlatego powtarzam: nie lekceważyłabym. Ci, co ją dotąd wszem i
> wobec lekceważyli, POlegli. Sam piszesz - ,,tam, gdzie (...) jej nie miał" -
> a oto ma! Więc co, jak, dlaczego? Jakiś dopust Boży?
> Wy (przeciwnicy PiS) ciągle tkwicie w tym swoim matriksie, uważając, że
> przewaga PiS to ,,tylko pomyłka" Polaków, po której wszak ,,już za momęcik"
> przecież się ockną i znowu wybiorą tych, co ich mieli w dupie 8 lat!
> Myślcie tak dalej jak najdłużej i czekajcie spokojnie. Ten wasz matriks i
> ta arogancja wobec Narodu to idealne warunki dla PiS i tym łatwiej PiS

Może wygra, a może nie - bo jak miastowe się wkurzą, że im ktoś podpala
ciepłe bambosze, to dostaną jeszcze zapalenia skarpetek i pognają do urny.
Jestem gorzej niż sceptyczny wobec PO, ale czego się nie robi dla zachowania
gruntu pod nogami (czytaj: dla tego, żeby stary pieniądz mieszczański
nie stopniał do końca).

23. Data: 2018-08-31 23:52:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Ale pieniądze nadal trzymają stare mieszczuchy, które nie kwapią się do
> finansowania Jasia z Koziej Wólki, chyba że się zasymiluje hehe...

Ach, pieniądze... Władza, panie, władza!
Pieniądze można wydrukować. Nie?
:->

--
XL

24. Data: 2018-08-31 23:54:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gruntu pod nogami (czytaj: dla tego, żeby stary pieniądz mieszczański

Spoko - matriks PO trwa. Stamtąd się nie wychodzi. Tam się JEST.

--
XL

25. Data: 2018-09-01 00:15:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-31 o 21:20, XL pisze:

> Delikatność i grzeczność to nie jest wyznacznik dupowatości. Da sobie radę
> - delikatnie i grzecznie. Wystarczy, że nie okrada ludzi/Warszawy/Polski.

LOL :)
Jaki nie jest wyznacznikiem dupowatości. On jest wzorcem dupowatości.
Delikatnie i grzecznie? Kto? Jaki? Byle jaki, to masz syf w głowie.

> Wygląda na takiego, kto decydując się kandydować wie, co go czeka i stawi
> temu czoła.

LOL :)

> I nic tu nie ma do rzeczy jego delikatność i grzeczność.
> Wystarczy być W PORZĄDKU.

Delikatność i grzeczność... u Jakiego? Bycie w porządku u Jakiego?
Ty chyba z koniem na łby się zamieniłaś? :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

26. Data: 2018-09-01 00:47:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 31 sierpnia 2018 23:54:20 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Spoko - matriks PO trwa. Stamtąd się nie wychodzi. Tam się JEST.

No popatrz - nie cierpią, ale zaciskają zęby, idą i głosują.
Tu nie chodzi o PO tylko o kogoś, kto ma pełnić funkcje jej niegdyś poruczone.
Miała być "N" ale się nie sprawdziła. Gdyby przyszedł deus ex machina
i realizował program utrwalania starej burżuazji, też by głosowała wraz
z klientami. Pnioki z krzokami vs. ptoki, jak to się mówi w d. zaborze pruskim.

27. Data: 2018-09-01 23:53:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> No popatrz - nie cierpią, ale zaciskają zęby, idą i głosują.

I co z tego, kiedy nie przyjmują do wiadomości, że głosują wciąż ci sami (w
najlepszym wypadku ci sami), a żadnych nowych? Jaki sens ma kampania
wyborcza skierowana TYLKO do twardego elektoratu? - no bo przecież ich
przedwyborcze bilbordowe hasła typu ,,PiS wziął miliony - a wszystko
drożeje" NIE jest w stanie przekonać nikogo nowego do głosowania. Każdy
doskonale pamięta, jak było za rządów PO i takie hasełka sprawiają, że wie,
iż jest tu traktowany jak bezmyślny debil do wykorzystania. Jeżeli w ogóle
kogokolwiek negatywna kampania PO do czegokolwiek przekona, to tylko do
popukania się w głowę nad tym, jak można serwować takie coś, zamiast
PROGRAMU!
:-))

--
XL

28. Data: 2018-09-02 12:06:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-01 o 23:53, XL pisze:

> [...]
> doskonale pamięta, jak było za rządów PO i takie hasełka sprawiają, że wie,
> iż jest tu traktowany jak bezmyślny debil do wykorzystania.

A miało być lepiej.

> [...]
> kogokolwiek negatywna kampania PO do czegokolwiek przekona, to tylko do
> popukania się w głowę nad tym, jak można serwować takie coś, zamiast

Za to pis tym co robi przekonuje do popukania się w głowę nad tym, co robi.
Mieli negatywną kampanię (w stosunku do rządzącej PO). Obiecywali, że
będzie lepiej, a teraz proponują program odszczurzania i tworzenia
państwa wyznaniowego z dyktatorkiem na czele, walczą z komunizmem przy
pomocy posła Piotrowicza, a z kulturą przy pomocy Pawłowicz, miziają się
z faszystami i zrobili z Polski pośmiewisko, którą już nikt normalny nie
traktuje poważnie.
Tak więc przyjmij do wiadomości, że negatywna kampania działa, a
szczególnie taka, która pokazuje prawdziwe oblicze partii. To właśnie
pis pokazał, że działa.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2018-09-02 13:53:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/09/2018 o 22:53, XL pisze:

> [...]
> kogokolwiek negatywna kampania PO do czegokolwiek przekona, to tylko do
> popukania się w głowę nad tym, jak można serwować takie coś, zamiast

zaden z powyzszych, mowi ci to cos?

--
gazebo

30. Data: 2018-09-02 22:53:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> zaden z powyzszych, mowi ci to cos?

Niom. Paru idiotów czeka na 44 :->

--
XL

Sytuacja jest rozwojowa.
A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem
Jak Polacy Żydom pomagali.
Ciężka praca
jakim nas Pas stworzył?