Sytuacja jest rozwojowa.

1. Data: 2018-08-28 22:57:28

Temat: Sytuacja jest rozwojowa.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://www.facebook.com/jacek.dehnel/posts/10156734
456039914?__xts__%5B0%5D=68.ARBXBc2_YoD4kASXl1t_gOOU
9DZsEgLyu7vWwVMkCy9anMcN6d3u4atWDftDA0YMZSaKAgR-sxXd
DJ0IOC9vhTqZeBNofQO-qOl01nwqSPqWZL-5Qkc6N4v0i7LfDqFf
-lTa94I&__tn__=K-R

"Cóż Pan proponuje w zamian? Że umyje Pan ręce, bo nie ma Pan z tym nic
wspólnego, i niech załatwią to za Was inni. Ateiści, agnostycy, wyznawcy
innych religii, te procentowe skrawki polskiego społeczeństwa. A już
szczególnie mnie zadziwia (powstrzymam mocniejsze słowo), że ma Pan
czelność dopominać się tego ode mnie i mówić, że to mój ,,obowiązek". To
taki mój obowiązek, jak sprzątanie u Pana w domu."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr