Jaki rower dla 11-latki?

41. Data: 2006-06-20 06:37:04

Temat: Re: Jaki rower dla 11-latki?
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Jun 2006 07:50:11 +0200, siwa napisał(a):

> Pożyczyc?

dwa lata temu pojechaliśmy na wakacje do mojej babci. Mam tam dwójkę
kuzynostwa w wieku zbliżonym do Kacpra. Do tego przychodziłokilkoro dzieci
z okolicznych domów. Koło domu kilka rowerków, tamte dzieciaki radziły już
sobie nieźle. Co jakiś czas, któreś z nich brało jeden z rowerów i
jeździło, czasem kilkoro dzieci. Mój nawet nie spojrzał na rower, a każdą
zachętę do jeżdżenia to traktował prawie jak karę.
Tydzień temu było to samo, próbowałam go przekonać do przejażdżki rowerem
kolegi, nic z tego.
Ale ten typ to nawet wyjście na podwórko traktuje jak karę, żeby wyszedł na
plac zabaw to muszę wyganiać. I to nawet nie z powodu komputera. Usiądzie w
swoim pokoju, wyrysuje za jednym zamachem cały blok rysunkowy, poczyta,
pobawi się czym tam ma, a z domu nie wyjdzie.
--
Elżbieta

42. Data: 2006-06-20 12:28:16

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> jeździło, czasem kilkoro dzieci. Mój nawet nie spojrzał na rower, a każdą
> zachętę do jeżdżenia to traktował prawie jak karę.

a jak sie sprawuje na zajecaicj wf?

> [...]
> swoim pokoju, wyrysuje za jednym zamachem cały blok rysunkowy, poczyta,
> pobawi się czym tam ma, a z domu nie wyjdzie.

a ma kolegow? ale takich ktorzy biegaja po podworku? bo moze ma problem
z towrzystwem wiec woli siedziec w domu.

iwon(k)a

43. Data: 2006-06-20 21:15:54

Temat: Re: Jaki rower?
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie był poczęty przez trzęsienie ziemi??
JaC

44. Data: 2006-06-21 10:33:47

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety, nie rozumiesz, co piszesz, bo mylisz rozmiar kół z rozmiarem ramy.
Przykładowo możesz miec taki sam model roweru o rozmiarach ramy 14'' (rama rozmiaru
XS), 17'' (rama S) czy 19'' (M) na
kołach 26''
Podobnie na kołach innych średnic niż 26'' moga być ramy o RÓŻNYCH rozmiarach.
JaC

45. Data: 2006-06-21 10:40:48

Temat: Rower - jak uczyc 11-latki?
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka techniką uczyć tak duże dziecko jazdy na rowerze?
Kółka jak juz pisalismy raczej nie wchodza w rachube, kijek to nawet do dużego roweru
nie bardzo da się wsadzić...
Jakie są Wasze doświadczenia?
JaC

46. Data: 2006-06-21 10:57:58

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 <j...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> kołach 26''
> Podobnie na kołach innych średnic niż 26'' moga być ramy o RÓŻNYCH rozmiarach.

Rozumiem, nie doprecyzowałam, przeczytaj 1 posta: rama damska albo Y
na kołach 24". I NA PEWNO nie 26" koła, bo każda rama będzie za długa
(nie za wysoka, chodzi o odległośc mostka od siodełka) dla uczącej się
jeździć 11-latki.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

47. Data: 2006-06-27 16:09:21

Temat: Re: Jaki kask na rower dla 11-latki?
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co myslicie o kasku Sport 100 Girl ?
http://www.decathlon.com.pl/flash/katrowerowy/decath
lon_final_4.htm
JaC

świadectwo z czerwonym paskiem?
Psycholog dzieciecy
ubezpieczenie małego podróżnika
Sliczne dresiki Disneya dla dziewczynek i chlopcow
przedszkolaki na wycieczce autokarowej ?