Jaki stolik?

1. Data: 2011-01-13 16:10:01

Temat: Jaki stolik?
Od: "Arek" <A...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradzcie! Żona chce żebym kupił okrągły stolik z blatem z szklanego
ciemnego szkła, ale ja takiego nie mogę znaleźć, średnica 50 -max 70 cm.
Pomóżcie proszę. Dzięki!

2. Data: 2011-01-13 17:32:45

Temat: Re: Jaki stolik?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2011-01-13 17:42:29

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek napisał(a):
> Poradzcie! Żona chce żebym ...]
> Pomóżcie proszę. Dzięki!
Z innymi prośbami żony też pisz śmiało ;)
Nie ma to jak net, bo byśmy chyba wyginęli ;)
A w temacie, może tu cos znajdziesz :)
http://allegro.pl/listing.php/search?string=szklany&
category=522
--
Krzysiek

4. Data: 2011-01-13 19:00:55

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Hm, mam coś takiego, ale powierzchnia lustrzana, używam jako lusterko
wsteczne,gdy jadę rowerem...

5. Data: 2011-01-14 20:39:57

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek wrote:
> Poradzcie! Żona chce żebym kupił okrągły stolik z blatem z szklanego
> ciemnego szkła, ale ja takiego nie mogę znaleźć, średnica 50 -max 70
> cm. Pomóżcie proszę. Dzięki!

to jest już kompletnie nie modne (a od dawna już trąciło wiochą) :)

6. Data: 2011-01-14 20:58:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Jan 2011 21:39:57 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

> to jest już kompletnie nie modne (a od dawna już trąciło wiochą) :)

Co się komu podoba, to modne.
Ty masz na pewno blachę w kuchni na ścianie, jak w rzeźni...

7. Data: 2011-01-15 12:28:55

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

>Co się komu podoba, to modne.
>Ty masz na pewno blachę w kuchni na ścianie, jak w rzeźni...

Bardziej niepraktyczne niz niemodne.

8. Data: 2011-01-15 15:38:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jan 2011 13:28:55 +0100, Przesmiewca napisał(a):

> Bardziej niepraktyczne niz niemodne.

Jak dla mnie - paskudne.

9. Data: 2011-01-15 17:51:47

Od: " 666" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koniecznie "dla dwojga" ;-)

-----

10. Data: 2011-01-20 22:39:43

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2011 17:10:01 +0100, Arek napisał(a):

> Poradzcie! Żona chce żebym kupił okrągły stolik z blatem z szklanego
> ciemnego szkła,

A styl (nowoczesny, klasyczny itp.) nie ma znaczenia?? Tylko blat??

> ale ja takiego nie mogę znaleźć, średnica 50 -max 70 cm.
> Pomóżcie proszę. Dzięki!

Trochę tego jest. Ciemne szklo, białe szkło. Gięte esy floresy, kanciaste
klocki, połączenie metal-szkło, drewno-szkło (osobiście wolę właśnie to
drugie połączenie, w klasycznym stylu, ale zdecydowanie mniej tego na
rynku) etc.
http://tinyurl.com/63w3wxk

Ja osobiście gustuję tylko w klasyce, więc jeśli już stolik musi być
szklany, to raczej:
http://metaloplastyka-lozka.pl/stoliki
http://tinyurl.com/5r3yky7
etc, etc.
(Jednak raczej wolę połączenie szkła z drewnem, niż z metalem, choć i tutaj
zdarzają się unikatowe cudeńka).

Pozdrawiam,
M.

Discount Timberland boots men's women's www.shoestrade.biz
Cheap Australia Original UGG boots wholesale www.shoestrade.biz
Prośba o podpis pod petycją - bestialstwo wobec zwierząt
odkurzacz i żelazko jakie?
Test tabletek do zmywarek.