Jaki szybkowar na prezent?

1. Data: 2014-11-10 09:12:07

Temat: Jaki szybkowar na prezent?
Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stawiany na gaz czy elektryczny? Chyba na gaz, bo przy elektrycznym
utraci się oszczędność wynikającą z krótkiego gotowania.
Jaki rozmiar, ile litrów?

2. Data: 2014-11-10 12:11:26

Temat: Re: Jaki szybkowar na prezent?
Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-10 o 09:12, Borneq pisze:
> Stawiany na gaz czy elektryczny? Chyba na gaz, bo przy elektrycznym
> utraci się oszczędność wynikającą z krótkiego gotowania.
> Jaki rozmiar, ile litrów?
15 czy 7 litów? Turecki?

3. Data: 2014-11-10 13:05:36

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Borneq pisze:

> 15 czy 7 litów? Turecki?

To ma być prezent tylko dla mnie, czy dla całej grupy pl.rec.kuchnia?
Piętnaście litrów powinno wystarczyć, bo ostatnimi czasy gości nie ma
tu wielu. W przypadku prezentów zawsze najlepiej zorientować się, co
obdarowywany lubi najbardziej, jakie ma potrzeby, warunki i wymagania.

Jarek

--
-- Tak sobie właśnie myślałem... Czerwony... -- mruczał do siebie. -- Mój
ulubiony kolor... A jaki był duży?

4. Data: 2014-11-10 13:40:00

Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Borneq pisze:
> Piętnaście litrów powinno wystarczyć, bo ostatnimi czasy gości nie ma

Duży 5 litrów, gigant 8, a 15 wiadro

5. Data: 2014-11-10 14:06:43

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 10 listopada 2014 09:12:10 UTC+1 użytkownik Borneq napisał:
> Stawiany na gaz czy elektryczny? Chyba na gaz, bo przy elektrycznym
> utraci się oszczędność wynikającą z krótkiego gotowania.

Hęęę...?!

> Jaki rozmiar, ile litrów?

To zależy od zastosowania. Do użytku domowego to byle kalorymetr wystarczy. Ino tak
zatkany coby spełnić warunki przemiany izochorycznej (p/T=const.). Do obory
zdecydowanie więcej.

6. Data: 2014-11-10 15:41:24

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stawiany na gaz czy elektryczny? Chyba na gaz, bo przy elektrycznym
> utraci się oszczędność wynikającą z krótkiego gotowania.
> Jaki rozmiar, ile litrów?

W starej książce kucharskiej doczytałam się, że szybkowar wymaga w czasie
pracy w miarę stałej temperatury dostarczanej do niego, co w rozwiązaniu
elektrycznym jest bardzo trudne.
Wynika z tego, że taki na kuchenkę gazową.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa
bez mnożenia,

7. Data: 2014-11-10 16:08:01

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> W starej książce kucharskiej doczytałam się, że szybkowar wymaga
> w czasie pracy w miarę stałej temperatury dostarczanej do niego,
> co w rozwiązaniu elektrycznym jest bardzo trudne.

Autor starej książki kucharskiej mógł brać pod uwagę to, że stopień
zasilania potrafił zmieniać się wielokrotnie w czsie gotowania obiadu.
Dzisiaj napięcie w sieci zasilającej utrzymywane jest z nadzwyczaj
wysoką dokładnością.

> Wynika z tego, że taki na kuchenkę gazową.

Za to przy kurkach z gazem jacyś mogą zacząć manipulować, więc zawartość
gazu w gazie może nie być stała.

Jarek

--
W naszej gazowni
Oj dana, oj dana

8. Data: 2014-11-10 17:46:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Nov 2014 15:41:24 +0100, Stokrotka napisał(a):

> pracy w miarę stałej temperatury dostarczanej do niego, co w rozwiązaniu
> elektrycznym jest bardzo trudne.

Pierwsze słyszę. Gotuję na płycie elektrycznej już całe lata, szybkowarów
miałam już coś ze 6.

9. Data: 2014-11-10 18:52:05

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zasilania potrafił zmieniać się wielokrotnie w czsie gotowania obiadu.

> Dzisiaj napięcie w sieci zasilającej utrzymywane jest z nadzwyczaj
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

> Za to przy kurkach z gazem jacyś mogą zacząć manipulować, więc zawartość
> gazu w gazie może nie być stała.

Kurek własnej upilnujesz.
A manipulowanie dużymi kurkami nie jest szybkie, i na pewno nie trwa tylko
45 minut , a tyle wystarczy na ugotowanie tego co normalnie gotuje się kilka
godzin: kapusty, fasoli, kukurydzy.

10. Data: 2014-11-10 18:52:47

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pierwsze słyszę. Gotuję na płycie elektrycznej już całe lata, szybkowarów
> miałam już coś ze 6.

Może właśnie dlatego tak dużo .

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa
bez mnożenia,
syntezator mowy Gdak i program dietetyczny Ananas.

Kacze piersi
Jak wykorzystac tran w kuchni
Karp
Karmel