Jaki tusz?

1. Data: 2004-02-02 08:28:48

Temat: Jaki tusz?
Od: "Adrianna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chcialabym sie dowiedziec jakich tuszow (do rzes) uzywacie?
Rzadko sie maluje, ale czasem trzeba wiec chcialam sie
poradzic, ktory polecacie;]
(ogladalam katalog Avon i tam byl tusz Stylista co o nim sadzicie?)

Z gory dzieki

POzdrawiam, Ada

1. Data: 2004-02-02 08:37:11

Temat: Re: Jaki tusz?
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrianna wrote:

> [...]
> poradzic, ktory polecacie;]
> (ogladalam katalog Avon i tam byl tusz Stylista co o nim sadzicie?)

Aqua Volume z Bourjois , moj Kosmetyk Wszechczasow, acz dzieki Hafsie
[pozdrawiam:-))] ktora nadepnela mi na ambicje [rzesami;-)] nauczylam
sie rowniez przyzwoicie malowac tuszem Extreme Cils Waterproof z Chanel,
niemniej jednak zdecydowanie wole Bourjois :-)

Pozdrawiam:-)

T.

PS. Styliste wyprobowalam u kolezanki, wystylizowal mi rzesy na musze
nozki [nuszki].

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-02-02 09:04:52

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisal w wiadomosci

> PS. Styliste wyprobowalam u kolezanki, wystylizowal mi rzesy na musze
> nozki [nuszki].

Moze jakis wyschniety byl. Ja nie mam zadnych zastrzezen do Tuszu Stylisty,
ladnie podkresla rzesy, wydluza, pogrubia i podkreca, jest to delikatny
efekt, naturalny. Jedyny z avonowych z ktorego jestem zadowolona.
Ostatnio, moze z miesiac temu kupilam sobie dla odmiany Double Extensions
l'Olreal i na poczatku bylam nim zachwycona - super efekt, dlugasne rzesy,
ale minal miesiac i tusz zrobil sie beznadziejny, wysechl choc zawsze
dokladnie go dokrecam, zostawia grudki na rzesach, skleja je niemilosiernie
i sie kruszy, na rzesach wyglada okropnie. Z podkulonym ogonem wrocilam do
tuszu stylisty i odkrywam jego zalety na nowo ;)
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-02-02 09:15:42

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Adrianna wrote:

> [...]
> poradzic, ktory polecacie;]
> (ogladalam katalog Avon i tam byl tusz Stylista co o nim sadzicie?)

O tuszach Avonu slyszalam rozne niepochlebne rzeczy. Ja uzywam Max
Factor More Lashes, cudo nie tusz - jak umaluje dwa razy, to wyglada,
jakbym miala doklejone sztuczne rzesy.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-02-02 09:30:11

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:bvl3rk$clf$1@inews.gazeta.pl,
Joasia <j...@S...wp.pl> typed:

> [...]
> grudki na rzesach, skleja je niemilosiernie i sie kruszy, na rzesach
> wyglada okropnie. Z podkulonym ogonem wrocilam do tuszu stylisty i

L'Oreale chyba mają to do siebie -- przez miesiąc góra dwa są boskie,
wspaniale się nakładają, wydłuzają i w ogóle cut mjut, a nagle ni stąd ni z
owąd zaczynają się kleić, rozmazywać, kruszyć... Właśnie mam trzeciego z
rzędu L'Oreala, drugiego Voluminous x4 (nie kupuję, dostaję, a darowanemu
tuszowi nie patrzę w szczoteczkę ;]) i znowu po miesiącu jest do
wyrzucenia... A na 100% był dokręcany i dobrze przechowywany, nie zmroził
się, ani nie wygrzał. Taka ich uroda widocznie.
Cóż, płakać nie będę -- w paczce idzie już Burżuj, odżywka Taliki i zalotka
=D

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-02-02 09:37:22

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> napisał w wiadomości
03.jasien.net...

> [...]
> wyrzucenia... A na 100% był dokręcany i dobrze przechowywany, nie zmroził
> się, ani nie wygrzał. Taka ich uroda widocznie.

Zeby chociaz 3 miesiace byly takie fajne jak na poczatku to byloby w
porzadku. Ale co miesiac 60 zl na tusz nie mam zamiaru wywalac :(
A Stylista i duzo tanszy (nawet 4 razy jak jest w promocji) i 4 miesiace
spokojnie przezywa.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-02-02 09:44:28

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:bvl5oi$kal$1@inews.gazeta.pl,
Joasia <j...@S...wp.pl> typed:

> Zeby chociaz 3 miesiace byly takie fajne jak na poczatku to byloby w
> porzadku. Ale co miesiac 60 zl na tusz nie mam zamiaru wywalac :(

Nigdy w życiu nie wydałabym pieniędzy na tusz L'Oreala. Kiedyś Astorka miała
dobre tusze, rekordzista wytrzymał mi grubo ponad pół roku i to był jedyny
tusz, jaki zużyłam do końca (większość wyrzucałam bo się psuły, chociaż
zwykle po 4-5 miesiącach) -- niestety nie znalazłam tamtego (nie pamiętam
jak się nazywał, pamiętam wygląd opakowania na zasadzie "Jak zobaczę, to
będę wiedziała, że TO TEN"), a ostatnio Mama kupiła jakąś Astorkę i fuj,
głutowała od samego początku, sklejała rzęsy przepaskudnie, a po miesiącu
doszły jeszcze grudki. Ohyda. Za to zdumiewająco dobrze sprawuje się Mamie
taniutki Pierre Rene, ten zielony ze srebrną zakrętką. Nie ma reguły jak się
okazuje, dolna półka może być znacznie lepsza od średniej.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-02-02 10:01:19

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> napisał w wiadomości
03.jasien.net...
> [...]
> jak się nazywał, pamiętam wygląd opakowania na zasadzie "Jak zobaczę, to

Oj byly kiedys super tusze Astor, tak z 7 lat temu przywozilam je sobie z
Niemiec. Takie w czarnym opakowaniu z takim zlotym paskiem wzdluz. Byly
wodoodporne. Milo je wspominam, jako ze pozniej stosowalam cale tabuny
l'orealow, z ktorych kazdy kolejny byl coraz gorszy. W ramach wyzalania sie
na tusze to musze stwierdzic ze chyba jeszcze gorsze od l'orealow byly tusze
Yves Rocher, bleee. I jeszcze jeden przychodzi mi na mysl - najwieksze
rozczarowanie - tusz Diora, kupiony w Niemczech na firmowym stoisku, taki
kanciasty granatowy. Fuj, okropienstwo, niczym najgorsza bazarowa podroba.
Przeszed przez wszystkie kobiety w mojej rodzinie i nawet najmniej wybredna
(moja Mama) nie zdzierzyla go i wyladowal w koszu.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-02-02 10:32:32

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrianna wrote:

>Chcialabym sie dowiedziec jakich tuszow (do rzes) uzywacie?
>Rzadko sie maluje, ale czasem trzeba wiec chcialam sie
>poradzic, ktory polecacie;]
>(ogladalam katalog Avon i tam byl tusz Stylista co o nim sadzicie?)

Dramatic Look Maxa Factora, ale on bardzo mocno podkreśla rzęsy, co
nie każdemu pasuje.
Nawet nie pamiętam czy jest wodoodporny, czy nie, ale konsystencję i
szczoteczkę ma jak dla mnie idealną.
Już mi trochę wysechł, a że jest dla mnie chwilowo za drogi, będę
musiała sobie poszukać czegoś innego.
Dobrą opinię miały kiedyś na grupie tusze polskiej firmy Eveline.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-02-02 10:42:40

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia wrote:

> l'orealow, z ktorych kazdy kolejny byl coraz gorszy. W ramach wyzalania sie
> na tusze to musze stwierdzic ze chyba jeszcze gorsze od l'orealow byly tusze
> Yves Rocher, bleee.

O TAK. Dostalam niedawno (w ramach prezentu na karte stalego klienta)
tusz Luminelle. Brrrrrr.... nawet za darmo go nie chce !

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

szumy uszne - tinnitus
Profesjonalne farby do wlosow - Warszawa
Cotygodniowe przypomnienie FAQ
Mycie twarzy?
Dave czy coś jeszcze?