Re: Jaki wózek elektryczny? -podpowiedzcie -BARDZO PILNE !!!

Data: 2003-10-05 06:42:22
Temat: Re: Jaki wózek elektryczny? -podpowiedzcie -BARDZO PILNE !!!
Od: a...@i...org.pl (algraf)

Sebastian zapytal:
>Jaki wózek elektryczny? -podpowiedzcie -BARDZO PILNE !!!
[...]

Troche malo pieniedzy jak na wozek elektryczny. Robilem strone www dla
rehamobilu i troche sie oczytalem na temat wozkow tego typu. Jezeli chcesz
cos kupowac dobrego i chcesz dobrze wydac swoje pieniadze to polecam Ci
SPRINT GT, ja choc mam Storma - to kupil bym teraz dla siebie SPRINTa Meyry.
Co do krotkiego terminu realizacji - to moze nie spiesz sie tak i poczekaj
na te targi w Lodzi. Mozesz przeciez napisac prosbe o przesuniecie terminu
zakupu wozka. Uzasadnij to targami i powinni sie zgodzic bez problemu, wtedy
aneksuja umowe. To zaden problem, jezeli wszystkie zakupy sa zalatwiane w
danym roku kalendarzowym. Wszystko miej na pismie. Kiedy bedziesz na targach
bedziesz mogl dobrac lepiej wozek - tylko niesluchaj sprzedawcow a kieruj
sie swoimi potrzebami.

pozdr.
Arek

--