Jaki wybrać blender???

11. Data: 2008-10-17 12:59:53

Temat: Re: Jaki wybrać blender???
Od: mAri00SH BMW <m...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI ! > pisze:

> RÓTFL
>
> to i tak sie ólitowali i 5 minót za pół godziny policzyli

te anglicy to majom litosc na źvvierzentami

12. Data: 2008-10-17 14:09:33

Od: Tomek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek (UK) pisze:
> Cześć Tomek

> nie zmieniaj proszę swojego naglowka, poniewaz latwiej mi bedzie cie
> filtrowac. kilka twoich ostatnich postow, ktore przejrzalem, kompletnie
> nic nie wnoszą - cytujesz bez opamietania, komentujesz bez sensu.
> PLONK.

nawet nie mam zamiaru nic zmieniać, takich palantów już tu było paru na
grupie i szybko sie wykruszyli,
skoro nie możesz uszanować tematów na grupie to może zmień swoje
zainteresowania :)

zmywak w Anglii jednak wyjaławia , nie tylko ręce :)
az

13. Data: 2008-10-18 17:39:37

Od: petermas <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Paź, 23:14, Błażej <b...@W...PL> wrote:
> Witam.
> Proszę o poradę jaki blender wybrać. Wybór jest bardzo duży i zupełnie
> niewiem czym się kierować
>  http://agd-blendery.gu.ma/
>
> Z góry dziekuje za pomoc

Ja miałem dwa: brauna i jakąś chińszczyznę adler czy coś takiego.
Adler działa do tej pory. Braun się rozsypał po pół roku: zepsuł się
jeden z przycisków i wyłamała się zębatka w napędzie. Jak się okazało
obie usterki były z mojej (a raczej żony winy) bo trzeba pilnować
czasu i z użyciem jednej z końcówek nie rozdrabniać gorących
substancji. Jakkolwiek Braun wykazał się nastawieniem pro-klienckim i
wskazał że usterki wynikają ze złego użytkowania jakkolwiek je usunął.
Nawet "przemiły" Pan w Carrefourze zapewniał nas że na 100% nam nie
naprawią.

14. Data: 2008-10-18 17:41:51

Od: Väinämö Muthefäkersön <v...@f...cn> szukaj wiadomości tego autora

petermas pisze:

> [...]
> wskazał że usterki wynikają ze złego użytkowania jakkolwiek je usunął.
> Nawet "przemiły" Pan w Carrefourze zapewniał nas że na 100% nam nie

Dziękuję za wyczerpującą informację. A mógłbyś Piotrze wskazać, który
model Brauna masz z tego sklepu: http://agd-blendery.gu.ma/ ?

15. Data: 2008-10-19 13:36:05

Od: cherokee <c...@s...no.email> szukaj wiadomości tego autora

Błażej wrote:
> Witam.
> Proszę o poradę jaki blender wybrać. Wybór jest bardzo duży i zupełnie
> niewiem czym się kierować

Ja mam najtanszy Tesco, zakupiony do rozdrabniania zupek dziecku,
kupilam na zasadzie, jak sie zepsuje to wyrzuce, pal licho 5 funtow. Na
razie dziala bez zarzutu.

pozdr

cherokee

16. Data: 2008-10-19 21:21:37

Od: "! GRAF ! ÓTTÓ ! VÓN ! KÓPEN ! ÓÓÓ !" <o...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

Väinämö Muthefäkersön pisze:

> Dziękuję za wyczerpującą informację. A mógłbyś Piotrze wskazać, który
> model Brauna masz z tego sklepu: http://agd-blendery.gu.ma/ ?
ciach, ciach, chrup, chlip

jagnięcina
Decor
Kuchnia elektryczna do zabudowy - jaką kupić?
Ciasto na pizze
Największe kuchenne wtopy