Jakich składników mi brak?

21. Data: 2011-10-13 18:36:53

Temat: Re: Jakich sk?adnik?w mi brak?
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-13 18:54, Aicha pisze:

> Ja jako idiotka

Pochwalam samokrytyke, tylko czemu zawsze tak napinalas posladki gdy ja
probowalem wytlumaczyc ci powyzsze?

22. Data: 2011-10-13 18:37:09

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Paź, 20:34, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> Znowu karmisz jakas chamuwe?
> Przeciez po demonstracji jej szajby juz na pierwszy rzut oka widac, ze
> to trol.

Dzizas prosze Cie.
Czy na was wszystkich facetow ta pelnia musi MUSI
dzialac tak, ze mnie zaraz szlag trafi???

Magnezuuuuuu!!!!!!

23. Data: 2011-10-13 18:46:35

Od: "Ella" <E...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedys, po kuracji furaginem (stan zapalny drog
> moczowych, lek rowniez diuretyczny)
> "spokoj w lydkach" osiagnelam dopiero po
> trzech tygodniach spozywania zwiekszonych
> dawek magnezu i potasu.
Dzięki.
Być może oczekiwałam poprawy zbyt szybko.

Niepokoi mnie jednak to, że oprócz skurczy
w łydkach łapią mnie także jakieś dziwne skurcze
polegające na tym, że na chwilę mam powykrzywiane
palce nóg i dłoni, szczególnie lewej dłoni.
Szukałam w Internecie i wszyscy piszą tylko
o skuracach w łydkach.

> Jak juz tu kiedys rozmawialismy, samodzielne
> serwowanie sobie pozornie nieszkodliwych
> substytutow diety, moze sie zakonczyc
> sporymi sensacjami zdrowotnymi.
Potas w silniejszych dawkach jest wyłącznie
na receptę.

Pozdrawiam
Ella

24. Data: 2011-10-13 18:55:51

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Paź, 20:46, "Ella" <E...@c...com> wrote:

> Niepokoi mnie jednak to, że oprócz skurczy
> w łydkach łapią mnie także jakieś dziwne skurcze
> polegające na tym, że na chwilę mam powykrzywiane
> palce nóg i dłoni, szczególnie lewej dłoni.

Ewidentnie potas.
Polecam wizyte u lekarza.

> Potas w silniejszych dawkach jest wyłącznie
> na receptę.

Tak, wlasnie taki mialam wtedy przepisany,
rozpuszczalny, w dwoch polaczonych torebeczkach,
Kalium effervescens.

25. Data: 2011-10-13 19:07:10

Od: "kju" <u...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ella" napisał w wiadomości grup
.pl...

> [...]
>Szukałam w Internecie i wszyscy piszą tylko
>o skuracach w łydkach.
>Potas w silniejszych dawkach jest wyłącznie

Jak sie mundrej wywijają palce, to nieuntpliwie deficyt potasowo-sodowy.
Spowodowanym, ze może mundra bierze jeszcze np. ziolka odwadniające, lup
ćficzy, forsuje sie i wypaca potas a elektrolitow nie uzpełnia, a moze nawet
sie bierze i przeczyszcza czym to juz dramat. Albo, ze djata mundrej miała
we wskazaniach unikanie soli który jak wiadomo ze sobą współgrają. Niech
więc mundra nie gledzi tylko niech pobierze, potas w dawkach jakie sa
dostepne dla szarego detalicznego konsumenta. Ale jak juz palce sie zawijaja
to radziłabym pogotowie- dadzum kroplófke z tychże! ;)

--
I nie śmiej się! Ciekawe jak ty byś sobie poradził bez chusteczki!
http://pics.kuvaton.com/kuvei/cat_omnomnomnom.gif

26. Data: 2011-10-13 19:08:46

Od: "Ella" <E...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ewidentnie potas.
> Polecam wizyte u lekarza.

> Tak, wlasnie taki mialam wtedy przepisany,
> rozpuszczalny, w dwoch polaczonych torebeczkach,
> Kalium effervescens.

Bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam
Ella

27. Data: 2011-10-13 19:24:01

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Paź, 21:08, "Ella" <E...@c...com> wrote:
> Bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam

Kju bardzo slusznie zwraca uwage na elektrolity.
Czyli jednak warto by dwa slowa z madrym lekarzem.

Pozdrawiam i zycze powodzenia.

28. Data: 2011-10-13 19:32:02

Od: "kju" <u...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" napisał w wiadomości grup
g2000vbv.googlegroups.com...

>Kju bardzo slusznie zwraca uwage na elektrolity.
>Czyli jednak warto by dwa slowa z madrym lekarzem.

>Pozdrawiam i zycze powodzenia.

Oj Hanko :(((( rześ mnie postawiła w dobrym śfiwtle i rześ mi przyjemność z
trullowania popsÓła. ;-P

29. Data: 2011-10-13 19:34:28

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-13 20:37, niebożę Hanka wylazło do ludzi i marudzi:

> Dzizas prosze Cie.
> Czy na was wszystkich facetow ta pelnia musi MUSI
> dzialac tak, ze mnie zaraz szlag trafi???

A to dziś pełnia?

> Magnezuuuuuu!!!!!!

Ojapierdziuuuuuuu

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

30. Data: 2011-10-13 19:39:45

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-13 20:35, niebożę Hanka wylazło do ludzi i marudzi:

> Za zwiekszona drazliwosc odpowiada brak magnezu.
> Tak jakby sie zgadza.

Wiemy wiemy. .
No i ileż tych jaj na twardo zjeść można bez uszczerbku na duszy...

Qra

--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

Kto (co) naprawde leczy nasze choroby - Bóg czy lekarstwa?
Becikowe - dlaczego za zaświadczenie?
czym rozmiekczyc paznokcia
Ortokorekcja,soczewki nocne-ktoś stosował?
Women Looking Married Men Partner Here