Jakie drinki lubią dziewczyny?

31. Data: 2006-05-27 07:28:43

Temat: Re: Jakie drinki lubią dziewczyny?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 May 2006 18:10:26 +0000 (UTC), "sebol sebanski"
<s...@W...gazeta.pl> wrote:

>Jak w temacie. Chciałbym zrobić dobre wrażenie.

Drinkiem to wrazenia sie chyba nie robi, drink asystuje :P
Ja lubie: piwo, Kir-royale, dobre czerwone wino o kazdej porze i
do wszystkiego(NAWET posilku, ktory skladal sie wylacznie z ryb
:PPP ), troche ginu i bardzo duzo soku grapefruitowge, rozne
likierowate - apricot brandy, crema di limoncello,, slodsze (anei
nie zaklejajace!!) nalewki - wisiowki i inne owocowe, amaretto
(swietnie sie wtedy prasuje stosy prasowania)., rum z sokiem
pomaranczowym (nauczona zostalam przez Jedna Taka :))) Juz ona
wie, ktora ona

za to nie trawie wytrawnego martini, bo mnie po tym od razu
brzuch boli, dostaje wysypki na widok whisky, Baileys obchodze z
bardzo daleka, a ajerkoniak uzwyam tylko jesli domowej roboty :P
Wodka juz mnie nie bawi...

Pierz
K.T. - starannie opakowana

32. Data: 2006-05-27 08:31:55

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

@nn schrieb:
> Waldemar wrote:
> No i bloody mary, niektóre listowiczki to lubią ;-)
>>
> Np. ja - tylko nie wiem, skąd o tym wiesz? ;)
> Ania
teraz wiem ;-)

Waldek

33. Data: 2006-05-27 10:22:48

Od: "Bożena Kmiecik" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kraf101" wrote in message news:e586ea$qrg$1@news.onet.pl...

| Może odrazu lepiej krople żełądkowe :)

Ano nie lepiej, bo orzechówka Krychy lub "999" są zdecydowanie lepsze i nie
jedno istnienie z postaci zielonej do normalnej przywrociły.

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
Strona grupowa - http://kuchenna.host.sk

34. Data: 2006-05-27 10:34:31

Temat: HS Re: Jakie drinki lubi? dziewczyny?
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 27 mai 2006 ? 12:22:48, dans <e5999o$75m$1@news.onet.pl> vous écriviez :

> Bo?enka z Wilna :-)

Bozenko, czy moglabys rzucic okiem na twoja poczte w yahoogroups ?

Ewcia

--
Niesz

35. Data: 2006-05-27 10:57:07

Od: kraf101 <C...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożena Kmiecik wrote:

> Ano nie lepiej, bo orzechówka Krychy lub "999" są zdecydowanie
> lepsze i nie jedno istnienie z postaci zielonej do normalnej
> przywrociły.

Myślisz, że jeżeli dziewczyna z chłopakiem na drinka się umawia,
to znaczy że ma problemy gastryczne?

Pozdrawiam
RAF

36. Data: 2006-05-27 11:24:41

Od: "Bożena Kmiecik" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kraf101" wrote in message news:e59bir$dhr$1@news.onet.pl...

| Myślisz, że jeżeli dziewczyna z chłopakiem na drinka się umawia,
| to znaczy że ma problemy gastryczne?
|
| Pozdrawiam
| RAF

Ale krople żołądkowe były Twoim pomysłem... ;)

37. Data: 2006-05-27 11:25:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kraf101" <C...@p...onet.pl> wrote in message

> Myślisz, że jeżeli dziewczyna z chłopakiem na drinka się umawia,
> to znaczy że ma problemy gastryczne?

Jak lubi popapać?

38. Data: 2006-05-27 11:59:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sebol sebanski" <s...@W...gazeta.pl> wrote in message

Leoszy byłby tytuł:

Jakie drinki lubią dziewczynki?

Dla malkontentów - w każdym z nas jest albo mały chłopiec, albo mała
dziewczynka.
I to jest piękne.... i smutne...

Najgorzej mają ci, którym w męskim ciele mają małą dziewczynkę. Pół biedy,
gdy nikt o tym nie wie. Gorzej, gdy frajer lub frajerka ujawnią swoją
dewiację...

39. Data: 2006-05-27 13:04:24

Od: kraf101 <C...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożena Kmiecik wrote:

> Ale krople żołądkowe były Twoim pomysłem... ;)

O co to to nie !! Jagermeister'a żadnej dziewczynie zaproszonej
na drinka nie zaproponowałbym.

Pozdrawiam
RAF

40. Data: 2006-05-27 13:37:51

Od: "macko" <macko55[malpa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski:
> Nie wiem czy to ma jakąś nazwę ale Martini zmiksowane
> z truskawkami (sezon tuż, tuż) i lodem robi generalnie furorę. :)

ktore martini i czy jakis cukier potrzebny?

w przypadku wyjazdu...
Ośmiornica z grila ?
Ryba maślana
kuchnia hinduska przepisy