Jakie kostki do zmywarki?

1. Data: 2008-12-17 13:54:30

Temat: Jakie kostki do zmywarki?
Od: "Ibanez" <m...@u...ibanez.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od zawsze używałem Somat Perfect i ogólnie jestem zadowolony.
Jest coś może dużo lepszego na rynku co warto spróbować?

2. Data: 2008-12-17 14:30:56

Temat: Re: Jakie kostki do zmywarki?
Od: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ibanez" <m...@u...ibanez.art.pl> napisał w wiadomości

> Od zawsze używałem Somat Perfect i ogólnie jestem zadowolony.
> Jest coś może dużo lepszego na rynku co warto spróbować?

Corega tabs :-)

Artur

3. Data: 2008-12-17 14:57:42

Od: Chris <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ibanez pisze:
> Od zawsze używałem Somat Perfect i ogólnie jestem zadowolony.
> Jest coś może dużo lepszego na rynku co warto spróbować?

Do niedawna używałem Calgonit cośtam i niedawno skusiłem się cena na
Somat Perfekt i powiem że Calgonit jest dużo lepszy nie zostawia kropek
rzeczach po umyciu. Nawet z bardziej zabrudzonymi garami ma problem,
wczoraj np. zostały resztki ryżu po zmywaniu z Somatem.

4. Data: 2008-12-17 15:03:18

Od: "Ibanez" <m...@u...ibanez.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chris" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> po umyciu. Nawet z bardziej zabrudzonymi garami ma problem, wczoraj np.
> zostały resztki ryżu po zmywaniu z Somatem.

Jaki dokładnie Calgonit?

5. Data: 2008-12-17 15:32:38

Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po umyciu. Nawet z bardziej zabrudzonymi garami ma problem, wczoraj np.
> zostały resztki ryżu po zmywaniu z Somatem.

też z Somatem mam nieciekawe doświadczenia,
najlepiej spawują mi się tabletki Ecover, myją naprawdę dobrze, a przy
okazji ekologicznie :-)

robert
www.sabina.studioonline.pl

6. Data: 2008-12-17 15:33:11

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ibanez pisze:
> Od zawsze u?ywa?em Somat Perfect i ogólnie jestem zadowolony.
> Jest co? mo?e du?o lepszego na rynku co warto spróbowaae?

dla mnie jeden pies czy SP czy CPb
byle nie 157 w 1, obojetnie jakiej firmy

7. Data: 2008-12-17 15:34:47

Od: Chris <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ibanez pisze:

> Jaki dokładnie Calgonit?

Obecnie mam QUANTUM POWERBALL ale ma wadę bo nie działa z programem
30min dla tego szukałem czegoś innego.
Wcześniej miałem z czego co pamiętam all in one czy inny classic i ten
był najlepszy ale się skończył :)

8. Data: 2008-12-17 15:40:12

Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

kupuje najtansze marki tesco, wczesniej mialem calgonit i naprawde nie
widze najmniejszej roznicy... oprocz ceny, sa 4 razy tansze.

9. Data: 2008-12-17 20:56:24

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dla tego szukałem czegoś innego.
> Wcześniej miałem z czego co pamiętam all in one czy inny classic i ten był

Testowałem różne i nie widzę różnicy. Dlatego sypię proszek, bo jest tani i
mogę dozować jego ilość w zależności od zabrudzenia i ilości naczyn.
Dodatkowo proszek można nasypać na drzwi i zrobić już wstepne płukanie w
proszku, co jest niemozliwe przy kostkach.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

10. Data: 2008-12-20 15:39:02

Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> szukaj wiadomości tego autora

Ibanez pisze:
> Od zawsze używałem Somat Perfect i ogólnie jestem zadowolony.
> Jest coś może dużo lepszego na rynku co warto spróbować?

Ja uzywam proszku. Kostki uzylem tylko dwa razy - dostarczone ze
zmywarka. Nie domywaly. Na proszku sie na razie nie zawiodlem, choc
stosuje najtanszy, z marketu. Fakt, ze od czasu do czasu trzeba dolac
nablyszczacza czy dodac soli (jeszcze mi sie nie zdarzylo od pol roku),
ale dla mnie nie jest to zadna uciazliwosc. Aha, no i wychodzi to
wszystko znacznie taniej niz te przereklamowane kostki.

BbT

Płyta na dwa czy cztery palniki?
Czy kazde ubranie przesmierdnie 'chinczykiem'?
kuchenka elektryczna - jaka?
Żelazka systemowe / z generatorem pary
Choinka