Jakie kostki do zmywarki?

11. Data: 2008-12-20 16:40:17

Temat: Re: Jakie kostki do zmywarki?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Dec 2008 16:39:02 +0100, BbT napisał(a):

> Ja uzywam proszku. Kostki uzylem tylko dwa razy - dostarczone ze
> zmywarka. Nie domywaly. Na proszku sie na razie nie zawiodlem, choc
> stosuje najtanszy, z marketu. Fakt, ze od czasu do czasu trzeba dolac
> nablyszczacza czy dodac soli (jeszcze mi sie nie zdarzylo od pol roku),
> ale dla mnie nie jest to zadna uciazliwosc. Aha, no i wychodzi to
> wszystko znacznie taniej niz te przereklamowane kostki.

Kupuję kostki W5 do zmywarki - w Lidl. Sa bardzo tanie i bardzo dobre.
Tylko tych używam, Calgonity sa gorsze, a 3 razy droższe. Jednak w ogóle
niechatnie przeszłam na używanie kostek, wcześniej używałam proszku - też
W5 z Lidl, ale ostatnio się nie pojawia, a szkoda, bo też był bardzo dobry.

Jedna uwaga: jeśli ma się twardą wodę, to obowiązkowo podczas korzystania z
kostek, tak samo, jak i przy proszku, trzeba używac soli i nabłyszczacza,
inaczej zmywarka się uszkodzi po pewnym czasie!

12. Data: 2008-12-20 17:36:32

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jedna uwaga: jeśli ma się twardą wodę, to obowiązkowo podczas korzystania
> kostek, tak samo, jak i przy proszku, trzeba używac soli i nabłyszczacza,
> inaczej zmywarka się uszkodzi po pewnym czasie!

Sól trzeba wsypać niezależnie od twardości wody między innymi w celu ochrony
zmywarki przed uszkodzeniem. Można ewentualnie stopień zmiękczania ustawić
na zero.
Nieużywanie nabłyszczacza nie ma wpływu na niezawodność.

Nie rozumiem dlaczego ludzie przepłacając na kostkach oszczędzają te 0,50-2
zł miesięcznie na soli i nabłyszczaczu. Pewnie przez głupotę?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

13. Data: 2008-12-23 10:19:36

Od: Maciej Kulawik <m...@m...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Dec 2008 17:40:17 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> W5 z Lidl, ale ostatnio się nie pojawia, a szkoda, bo też był bardzo dobry.

Ja też kupuję te tabletki w5 i myją super. Co do proszku: to ten w5 z lidla
był chyba tylko w 3 kilogramowych pudłach, co sprawiało nieco problemu przy
nasypywaniu, zwłaszcza słabej i delikatnej kobiecie :-)

14. Data: 2008-12-24 09:55:49

Od: pleg <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też kupuję te tabletki w5 i myją super. Co do proszku: to ten w5 z lidla
> był chyba tylko w 3 kilogramowych pudłach, co sprawiało nieco problemu przy
> nasypywaniu, zwłaszcza słabej i delikatnej kobiecie :-)

Też polecam, też używam i jestem bardzo zadowolony

15. Data: 2008-12-25 22:26:19

Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W5 z Lidl, ale ostatnio się nie pojawia, a szkoda, bo też był bardzo dobry.
uszkodzi po pewnym czasie!

witam

My też te kostki stosujemy, wszystko dziala dobrze i sa tanie. Moge polecic.

16. Data: 2008-12-27 21:16:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Dec 2008 11:19:36 +0100, Maciej Kulawik napisał(a):

> Ja też kupuję te tabletki w5 i myją super. Co do proszku: to ten w5 z lidla
> był chyba tylko w 3 kilogramowych pudłach, co sprawiało nieco problemu przy
> nasypywaniu, zwłaszcza słabej i delikatnej kobiecie :-)

Nie przesadzaj - tam w środku te pudła miały miarkę do nabierania, a
ostatnio proszek pakowany jest też w małe, poręczne pudełka :-)

I w ogóle W5 jest the best, wszystkie środki sa bardzo dobre. Polecam
wszystkim.

17. Data: 2008-12-28 08:56:30

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ja polegam na próbach otwarcia opakowania kostki zatłuszczonymi jak to w kuchni
rękami :-((

-----

18. Data: 2008-12-29 09:42:32

Od: Maciej Kulawik <m...@m...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Dec 2008 22:16:47 +0100, Ikselka napisał(a):

> Nie przesadzaj - tam w środku te pudła miały miarkę do nabierania, a
> ostatnio proszek pakowany jest też w małe, poręczne pudełka :-)

Sorry, miałem na myśli takie butle.

19. Data: 2008-12-29 12:30:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Dec 2008 10:42:32 +0100, Maciej Kulawik napisał(a):

> Sorry, miałem na myśli takie butle. Faktycznie, ciężkie trochę ale po prostu dla
wygody bieżącego użytkowania przesypywałam częsć do najmniejszego opakowania po
proszku Calgonit.

Płyta na dwa czy cztery palniki?
Czy kazde ubranie przesmierdnie 'chinczykiem'?
kuchenka elektryczna - jaka?
Żelazka systemowe / z generatorem pary
Choinka