Jakie miesko do piernika

1. Data: 2004-12-13 18:11:30

Temat: Jakie miesko do piernika
Od: "EMA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie jakie miesko mozna zapiekac w pierniku.

pzdr maja

1. Data: 2004-12-13 19:35:24

Temat: Re: Jakie miesko do piernika
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cpkm1u$o7f$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: EMA <m...@n...pl>
Było:
> Witam
> Mam pytanie jakie miesko mozna zapiekac w pierniku.
>
> pzdr maja

Każde ! A kto będzie jadł ? Piernik będzie z miodem ? Czyli mięsko nie
powinno być jednak tłuste, bo zemdli ...

http://evil.pl/pip/index.html

1. Data: 2004-12-13 20:18:31

Od: "EMA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Każde ! A kto będzie jadł ? Piernik będzie z miodem ? Czyli mięsko nie
> powinno być jednak tłuste, bo zemdli ...

Jeszcze jedno pytanie czy przed zawinieciem w piernik miesko podpiec czy tez
dawac surowe. A ryby moga byc w ramach eksperymentu
pzdr maja

1. Data: 2004-12-13 20:30:44

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cpktm5$ehv$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: EMA <m...@n...pl>
Było:
> Jeszcze jedno pytanie czy przed zawinieciem w piernik miesko
> podpiec czy tez dawac surowe. A ryby moga byc w ramach
> eksperymentu

Nie ! Absolutnie nie podpiekaj bo smak piernika nie przejdzie do mięska a
mięska do piernika.
Ryby mogą być ale trzeba koniecznie je wcześniej nakarmić tłustym boczkiem i
poić piwem korzennym bo inaczej zepsujesz cały smak piernika z mięskiem.

Niecierpliwie będę oczekiwał na opisy wrażeń po spożyciu ... koniecznie
napisz

http://evil.pl/pip/index.html

1. Data: 2004-12-13 20:51:22

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 13 décembre 2004 ? 21:18:31, vous écriviez :

> Jeszcze jedno pytanie czy przed zawinieciem w piernik miesko podpiec czy tez
> dawac surowe. A ryby moga byc w ramach eksperymentu

Tylko ryby. Czyli karp po zydowsku, czyli w sosie szarym, czyli z
piernikiem.

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-12-13 20:53:53

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com>

> Tylko ryby. Czyli karp po zydowsku, czyli w sosie szarym, czyli z
> piernikiem.

Dzięki Ewo cały czas widziałem "mięsko w piekarniku" i dziwiłem się co
też ludziska wypisują.
Swoją drogą zdaje się, że w szwedzkiej kuchni można by poszperać co
nieco.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-12-13 22:06:39

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 13 décembre 2004 ŕ 21:53:53, vous écriviez :

> Dzięki Ewo cały czas widziałem "mięsko w piekarniku" i dziwiłem się co
> też ludziska wypisują.

Ten chwyt sie Dzdzu udal :)

> Swoją drogą zdaje się, że w szwedzkiej kuchni można by poszperać co
> nieco.

Wlasnie nie jestem pewna, Skandynawowie raczej "prawdziwe" mieso na
slodko jedza...

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-12-14 07:11:32

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:9754181853$20041213230642@ewcia.kloups
Od: Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com>
Było:
> Wlasnie nie jestem pewna, Skandynawowie raczej "prawdziwe" mieso
> na slodko jedza...

No właśnie, jakiś czas temu napisałem o niesamowitym smaku *gorących*
kotletów mielonych (z wieprzowiny, cebulki, bułki i reszty) niechcący
posłodzonych kilkonastoma kryształkami cukru (cukier był w drodze do
herbaty), mnie bardzo smakowało.

Innego rodzaju kotlety też jadam na słodko
(news:ReLrd.61321$ha.53618@news.chello.at)
i nie tylko ja :-)

A może zrobić jakieś piersiątko kurczacze w cieście piernikowym. Tylko jak
zamarynować mięso, żeby w otworze gębowym się nie pokłuciło z ciastem ?
Piernik by musiał być prawie wytrawny a mięso namoczone w musztardzie i
miodzie ? ...

Może wszyscy będziemy jeszcze dziękowali Maji (EMA) za otwarcie tego wątku ?

http://evil.pl/pip/index.html

1. Data: 2004-12-14 07:13:46

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cpm3o0$sn3$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: Sławek SWP <s...@w...pl>
Było:
> pokłuciło
tak nie powinno być

pokłóciło
tak się mniej kłóci

http://evil.pl/pip/index.html

1. Data: 2004-12-16 01:15:21

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Dec 2004 08:11:32 +0100, Sławek SWP
<s...@w...pl> wrote:

> [...]
>kotletów mielonych (z wieprzowiny, cebulki, bułki i reszty) niechcący
>posłodzonych kilkonastoma kryształkami cukru (cukier był w drodze do

A moj tesc ze zgroza wspomina kubanskie schabowe z gruba warstwa cukru
na wierzchu.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

proszę o przepisy na dobre sałatki lub surówki.
przepis na chleb
Chiński sos chilli !
Gdzie brukiew w Warszawie?
solone grzyby z kminkiem