Jakie mieszanki chlebowe polecacie...

1. Data: 2008-02-03 18:03:08

Temat: Jakie mieszanki chlebowe polecacie...
Od: Kasia <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Nabyłam dzisiaj tą maszynę do pieczenia ale jestem zielona i nie bardzo
wiem jakie mieszanki są godne polecenia. Będę wdzięczna za porady. A
może macie swoje ulubione przepisy na chlebek nie koniecznie z gotowych
mieszanek. Bardzo prosze pomóżcie...
Pozdrawiam Kasia

2. Data: 2008-02-03 18:16:52

Temat: Re: Jakie mieszanki chlebowe polecacie...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a):

> [...]
> porady. A może macie swoje ulubione przepisy na chlebek nie
> koniecznie z gotowych mieszanek. Bardzo prosze pomóżcie...

Cześć Kasiu,
ja piekę chrupiące, lekko brązowe i smakowite chlebki wg poniższego
przepisu:
http://42.pl/u/yly_chlebek

3. Data: 2008-02-03 19:26:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Cześć Kasiu,
> ja piekę chrupiące, lekko brązowe i smakowite chlebki wg poniższego
> przepisu:
> http://42.pl/u/yly_chlebek

Znowu podszywacze, a taki był spokój bez tej hołoty...

4. Data: 2008-02-03 19:34:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Znowu podszywacze, a taki był spokój bez tej hołoty...

Uspokój się podszywko tępa!

5. Data: 2008-02-03 21:54:23

Od: Roman Rumpel <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia pisze:
> [...]
> wiem jakie mieszanki są godne polecenia. Będę wdzięczna za porady. A
> może macie swoje ulubione przepisy na chlebek nie koniecznie z gotowych

Właśnie. Przypomniałaś mi.
Kiedyś na grupie pisałem, że polecam fantastyczne gotowe mieszanki z
Lidla. Jest z nimi jednak ten problem,że Lidl bardzo rzadko je
sprzedaje, a właściwie nie ma ich nigdy w sprzedaży, za wyjątkiem
specjalnych okresów promocji. Teraz jest właśnie okres promocji (jeszcze
tylko dwa dni) kiedy Lidl sprzedaje swoje mieszanki. Nie wiem, czy uda
Wam się kupić, bo w najbliższym mnie Lidlu już nie ma, (ja wykupiłem
ostatnie:)) ale warto sprawdzić i poszukać mieszanek Landbrot.

--
Roman Rumpel Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl

6. Data: 2008-02-04 12:50:36

Od: Grzegorz Janoszka <G...@J...nie-chce-spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia pisze:
> [...]
> wiem jakie mieszanki są godne polecenia. Będę wdzięczna za porady. A
> może macie swoje ulubione przepisy na chlebek nie koniecznie z gotowych

Mieszanki są takie dość średnie - są uniwersalne, więc do niczego :)
Poszperaj w archiwum grupy - są tu dziesiątki przepisów. Na pewno w
instrukcji obsługi maszyny masz też przepisy - zacznij od nich.
Powodzenia!

--
Grzegorz Janoszka

7. Data: 2008-02-04 13:51:46

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@J...nie-chce-spamu.pl> napisał
w wiadomości news:fo717c$gkq$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> [...]
> Poszperaj w archiwum grupy - są tu dziesiątki przepisów. Na pewno w
> instrukcji obsługi maszyny masz też przepisy - zacznij od nich.

a ja polece wlasnie mieszanki - uzywam ich i jestem zadowolony
w Tesco sa do dostania mieszanki biodajze z serii Polskie mlyny (z
dodatkiem
1. papryki
2. cebuli
3. pelnoziarniste)
w Lidlu rowniez pojawily sie mieszanki i kumpel sobie je chwalil.
Przede wszystkim nie potrzebuja duzo zachodu zeby je przygotowac. Te z
Tesco - dodajemy okreslona ilosc wody, drozdze , wyrabiamy ciasto i po pol
godzinie gotowe do pieczenia
Te z Lidla - wymagaja jedynie dodania wody i wyrobienia.

Idealne dla "leniwcow" i wygodnickich jakim i ja jestem heh
Pozdrawiam zyczac smacznego.

8. Data: 2008-02-04 14:20:42

Od: "! ÄNGËLSÖN ! ÖÖÖ ! VV.VV !" <ängelsön@hellböy.net> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Uspokój się podszywko tępa!

wstrętne, tak się podszywać pod trola i w dodatku podszywańca ;D

9. Data: 2008-02-04 18:02:42

Temat: Re: Jakie mieszanki chlebowe polecacie...[bluzgi]
Od: Waldemar Maria Pawlak <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Znowu podszywacze, a taki był spokój bez tej hołoty...

Wole czytac debili z Albasani, niz ciebie kretynie
jebany. Wypierdalaj z tej grupy pieprzony trollu.

--

WMP

10. Data: 2008-02-04 19:19:12

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Rumpel pisze:
[...]
> Wam się kupić, bo w najbliższym mnie Lidlu już nie ma, (ja wykupiłem
> ostatnie:)) ale warto sprawdzić i poszukać mieszanek Landbrot.

No i całe szczęscie, więcej już u nich moli nie kupię.
:-(
pozdr. Jerzy

Jaki program do liczenia wartości odżywczych w produkcie?
EWA !!!
Re: BLOG ROKU GLOSUJ NA MNIE!
jak postępować
[NTG] nubuk i olej