Jakie okna?

1. Data: 2008-09-25 18:41:42

Temat: Jakie okna?
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy są lepsze profile 3-komorowe,czy 5-cio lub 6-cio komorowe ? Słyszałam,że
im więcej komór,to słabsze.Mieszkam w ocieplonym bloku.Czy 4stopniowy uchył
osłabia okucia i prowadzi do zepsucia okna?Proponują mi okna 6-komorowe z
jedno stopniowym uchyłem z blokadą rozwarcia w klamce.Proszę o radę!!!!!

2. Data: 2008-09-25 19:04:46

Temat: Re: Jakie okna?
Od: "kr" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Czy są lepsze profile 3-komorowe,czy 5-cio lub 6-cio komorowe ?

Najlepsze są drewniane

3. Data: 2008-09-25 21:01:21

Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kr" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Najlepsze są drewniane

Niop fakt
ale cene tez maja najlepsza ;)))

4. Data: 2008-09-25 21:03:24

Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedno stopniowym uchyłem z blokadą rozwarcia w klamce.Proszę o radę!!!!!

Ilosc komor nie oslabia profilu
trzeba wybrac poprostu ladne i tyle w bloku reszta ma minimalne znaczenie
najlepsze takie gdzie nie ma szczelin w profilach zeby latwo bylo myc
Andrzej

5. Data: 2008-09-26 07:21:34

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Drewniane malowane na biało są tanie.
JaC

-----

6. Data: 2008-09-26 09:04:44

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 4stopniowy uchył osłabia okucia i prowadzi do zepsucia okna?Proponują mi
> okna 6-komorowe z jedno stopniowym uchyłem z blokadą rozwarcia w

Widzę że na tej grupie nikt nie ma konkretnej odpowiedzi na zadane
pytanie,bo wszystkie odpowiedzi są nie na temat.

7. Data: 2008-09-26 09:13:15

Od: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Widzę że na tej grupie nikt nie ma konkretnej odpowiedzi na zadane
> pytanie,bo wszystkie odpowiedzi są nie na temat.

Droga Pani, nie trzeba się odrazu obrażać, ani tym bardziej żądać pomocy, bo
tu nikt nic nie musi :)
Mi chwilę zajęło znalezienie poniższego linka:
http://www.muratordom.pl/budowa-i-remont/okna-i-drzw
i,5660.htm

Z tego co pobieżnie przejrzałem, znajdzie tam Pani odpowiedzi na pytania.
Jeśli chce Pani się dowiedzieć czegoś więcej, jest tam dostępny ekspert.

Artur

8. Data: 2008-09-26 15:51:22

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeśli chce Pani się dowiedzieć czegoś więcej, jest tam dostępny ekspert.

Dziękuję Panu za informację , o taką właśnie mi chodziło.Ja się nie obrażam
tylko uważam że jeśli ktoś nie ma nic do powiedzenia to niech się nie wysila
na dowcipy, bo to nie na tej grupie.
Pozdrawiam
Ewa

9. Data: 2008-09-27 09:16:14

Od: "P" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

!!!!!

10. Data: 2008-10-01 20:36:58

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Sep 2008 20:41:42 +0200, Ewa napisał(a):

> Czy są lepsze profile 3-komorowe,czy 5-cio lub 6-cio komorowe ? Słyszałam,że

Lepsze do czego? Pod jakim względem?

> im więcej komór,to słabsze.Mieszkam w ocieplonym bloku.Czy 4stopniowy uchył

Im więcej komór tym, w praktyce, silniejsza rama.

> osłabia okucia i prowadzi do zepsucia okna?Proponują mi okna 6-komorowe z

JAk to - do zepsucia? Proszę może uściślić pytanie.

> jedno stopniowym uchyłem z blokadą rozwarcia w klamce.Proszę o radę!!!!!

Im więcej bajerów, tym łatwiej się psują i tym ciężej to wszystko działa
oraz tym trudniej wyregulować. Jeśli coś nie jest szczególnie potrzebne -
to po co za to płacić?
BTW - okien naprawdę 6-komorowych nie ma na naszym rynku. Zresztą, już od 4
komór oszczędności są minimalne. Lepsze będą przy zastosowaniu szerszych
profilów, wypełnionych specjalnymi piankami - REHAU takie oferuje do domów
pasywnych, ale chyba nie u nas

T.

ogrzewanie olejem rzepakowy
kanalizacja