Jakie okna

1. Data: 2010-07-30 07:13:27

Temat: Jakie okna
Od: "Ada" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, postanowiliśmy wymienić stare okna w bloku na nowe plastki.
Widzę, że są 3-5 komorowe. Które są optymalne cenowo i które zakupić?
Może polecicie w Krakowie najlepszą ofertę, najlepiej z dostawą i montażem?
Serdeczności, Ada

2. Data: 2010-07-31 14:38:58

Temat: Re: Jakie okna
Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-30 09:13, Ada pisze:
> [...]
> Widzę, że są 3-5 komorowe. Które są optymalne cenowo i które zakupić?
> Może polecicie w Krakowie najlepszą ofertę, najlepiej z dostawą i montażem?

może tutaj coś odpowiedniego znajdziesz
http://www.oknoplan.pl/

http://forum.muratordom.pl/showthread.php?104737-kt%
C3%B3re-lepsze-okna-DOBROPLAST-VEKA-czy-moze-SALAMAN
DER

osobiście polecam okna na profilu salamander.
z kolorem na zewnątrz.

--
Mel

3. Data: 2010-07-31 22:48:37

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Ada pisze:
> [...]
> Widzę, że są 3-5 komorowe. Które są optymalne cenowo i które zakupić?
> Może polecicie w Krakowie najlepszą ofertę, najlepiej z dostawą i montażem?

A czemu plastikowe? Może drewniane bądź aluminiowe?

4. Data: 2010-08-01 07:31:23

Od: "Ada" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
> A czemu plastikowe? Może drewniane bądź aluminiowe?

Drewniane szwedzkie zgniły na dole i przeciekały, więc do drewna mam
uprzedzenia -strona zachodnia i zacinanie podczas ulew...
Wezmę chyba Vekę od Janika- co sądzicie?

5. Data: 2010-08-01 12:24:08

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Ada pisze:
> [...]
> uprzedzenia -strona zachodnia i zacinanie podczas ulew...
> Wezmę chyba Vekę od Janika- co sądzicie?

Dzięki za informację, w sumie to dziwne, że zgniły, a też zastanawiałem
się nad drewnem.

6. Data: 2010-08-11 09:26:23

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ada" <A...@o...pl> napisał(a):

>Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
>
>Drewniane szwedzkie zgniły na dole i przeciekały, więc do drewna mam
>uprzedzenia -strona zachodnia i zacinanie podczas ulew...

Ja mam okna veluxa(*), siedza 12 lat i nie chca gnic pomimo ciaglego kontaltu z woda,
oczywiscie
trzeba wiecej o nie dbac niz o plastiki, ale platiki zolkna, a tu mozesz
pobejcowac...

*okna na poddaszu

7. Data: 2010-08-11 09:49:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Aug 2010 11:26:23 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> [...]
woda, oczywiscie
> trzeba wiecej o nie dbac niz o plastiki, ale platiki zolkna, a tu mozesz

Wymieniliśmy drewniane okna na plastikowe ze stalowym profilem wewnątrz,
3-komorowe wystarczą do domu. Drzwi tarasowe przesuwane takoż. Nie białe -
faktura i kolor "stary dąb", więc nie boją się żółknięcia czy innego
odbarwienia. Super wykonanie, do złudzenia jak drewniane - mają nawet
fazowanie krawędzi jak w oknach drewnianych. Po pierwszej zimie same dobre
doświadczenia. Polecam - firma Pawlik.

Przecieka spłuczka
Pralka -atak Rudej
spadła moc silnika
Jakie drzwi zewnętrzne "wewnątrz klatkowe"
Jaka pralka ladowana od gory?