Re: Jakie okna

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Jakie okna
Newsgroups: pl.rec.dom
Date: Wed, 11 Aug 2010 11:49:20 +0200

Dnia Wed, 11 Aug 2010 11:26:23 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> Ja mam okna veluxa(*), siedza 12 lat i nie chca gnic pomimo ciaglego kontaltu z
woda, oczywiscie
> trzeba wiecej o nie dbac niz o plastiki, ale platiki zolkna, a tu mozesz
pobejcowac...

Wymieniliśmy drewniane okna na plastikowe ze stalowym profilem wewnątrz,
3-komorowe wystarczą do domu. Drzwi tarasowe przesuwane takoż. Nie białe -
faktura i kolor "stary dąb", więc nie boją się żółknięcia czy innego
odbarwienia. Super wykonanie, do złudzenia jak drewniane - mają nawet
fazowanie krawędzi jak w oknach drewnianych. Po pierwszej zimie same dobre
doświadczenia. Polecam - firma Pawlik.