Jakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztućce i białe kubki po herbacie

41. Data: 2012-05-22 12:00:00

Temat: Re: Jakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztućce i białe kubki po herbacie
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 May 2012 12:51:34 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> Wodorotlenek sodu powiadasz?

Tak.

> To teraz wez kawalek drewna i wystaw go na dzialanie swojego
> zracego wodorotlenku sodu na godzine w wysokiej temperaturze. Potem wymyj dokladnie
ten kawalek
> drewna i zobacz czy bedzie wygladal tak samo jak drewniana lyzka ze zmywarki albo
taki sam kawalek
> drewna przed kapiela.

Wiem jak będzie wyglądał. Roztwór ma niskie stężenie, więc następuje proces
ługowania. Nic wielkiego, drewno sie rozjaśnia, nieco traci wytrzymałośc.
To wszystko.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

42. Data: 2012-05-22 14:30:10

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja używam tylko 75st (taki mam program intensywny, pod tym właśnie kątem
> wybierałam zmywarkę) oraz płukanie wstępne. Czy się opłaci? - wg mnie tak:
> spokój co do bakteryjnej czystości naczyń i przyborów, zwłaszcza tych
> używanych np do obróbki mięsa, naczynia są praktycznie wyparzane,
> prawdopodobnie własnie z tym wiązać należy całkowity brak łańcuszków
> infekcji w rodzinie odkąd mamy w domu zmywarkę (czyli w sumie od 17 lat).
Czy ja wiem? U mnie też niczego takiego nie było- zmywarkę też mamy od około
17 lat. Choć w poprzedniej myliśmy w wyższych temperaturach (max 90)- to ta
mam maksymalnie 70- i to jest temperatura (według instrukcji) do mycia
garnków. Wyższ temperatura nie sprawia, że są bardziej czyste, tylko się
szybciej zużywają i więcej prądu.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

43. Data: 2012-05-31 08:43:03

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

>Wystarczy, że niewystarczająco płucze.

Ja tam szklanki stawiam w roznych miejscach
a nie zawsze tam samo wiec twoje tlumaczenie nie trzyma sie kupy.
Zreszta problem matowienia szkla jest popularny i nie dotyczy tylko mnie.

44. Data: 2012-05-31 08:46:43

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>ługowania. Nic wielkiego, drewno sie rozjaśnia, nieco traci wytrzymałośc.

Rozjasnia sie i traci wytrzymalosc. To rzeczywiscie nie ma zadnego wplywu.

45. Data: 2012-06-03 19:03:42

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 May 2012 10:46:43 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> Rozjasnia sie i traci wytrzymalosc. To rzeczywiscie nie ma zadnego wplywu.

Na co? na uzytkowanie takiego drewna? jakoś nei zauważam. Uzywam od kilku
lat tych samych drewnianych desek i łopatek mytych w zmywarce. Co sie im
złego dzieje?

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

46. Data: 2012-06-03 19:15:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 3 Jun 2012 21:03:42 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

> Na co? na uzytkowanie takiego drewna? jakoś nei zauważam. Uzywam od kilku
> lat tych samych drewnianych desek i łopatek mytych w zmywarce. Co sie im
> złego dzieje?

No jak to co? - już nie można szpatułką drewnianą podważać zatrzaśniętych
drzwi np!
;-PPP
--
"@warczyslaw: Jak doprowadzono do tego, że nie można znaleźć asystenta,
który by nie znał

47. Data: 2012-06-03 19:32:01

Od: "karloss" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też bym się chętnie dowiedział. Nie tylko łopatkę myję w zmywarce. Drewnianą
deskę do krojenia też. Czy dostanę raka mózgu?

Raka mózgu nie dostaniesz, ale robisz największa głupotę wkładając drewniane
rzeczy do zmywarki.
A wiesz dlaczego? Mało kto wie, że np. tylko spłukana gorącą wodą i
przetarta drewniana deska posiada właściwości antybakteryjne, a taka
plastikowa wręcz przeciwnie. Wkładasz do zmywarki i wszystko tylko psujesz
chemią:) Udowodniono to już wiele wiele lat temu.

48. Data: 2012-06-03 19:34:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 3 Jun 2012 21:32:01 +0200, karloss napisał(a):

> Mało kto wie, że np. tylko spłukana gorącą wodą i
> przetarta drewniana deska posiada właściwości antybakteryjne

Rzeco? - chyba tylko na zasadzie wojen między poszczególnymi szczepami...
bakterii: tymi wyhodowanymi na desce i tymi nowymi :-D

49. Data: 2012-06-03 19:38:13

Od: "karloss" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Rzeco? - chyba tylko na zasadzie wojen między poszczególnymi szczepami...
bakterii: tymi wyhodowanymi na desce i tymi nowymi :-D

No wiem wiem, mało kto wie i stąd taki popyt na plastikowe z JEKEA :P
notabene okropne!
Drewno posiada właściwości antybakteryjne i możesz się z tego śmiać, ale to
prawda:)

50. Data: 2012-06-03 19:54:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 3 Jun 2012 21:38:13 +0200, karloss napisał(a):

> [...]
> notabene okropne!
> Drewno posiada właściwości antybakteryjne i możesz się z tego śmiać, ale to

Szkoda zatem, że nie na te gnilne oraz nie na salmonellę - wtedy i ono, i
my bylibyśmy wieczni 3333-)
--

Timer
Śmierć starym szmatom ;)))