Jakie polecacie wina biale?

1. Data: 2000-12-22 12:21:02

Temat: Jakie polecacie wina biale?
Od: "SaYgon - WP" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jwt

Chodzi oczywiscie o slodkie i polslodkie, nie wytrawne.
I w cenie do 50zl?

Thx,
Thomas

1. Data: 2000-12-22 12:43:46

Temat: Re: Odp: Jakie polecacie wina biale?
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Shaman wrote:

> mnie osobiście smakuje Martini Bianco

yyyyyy ... czy Martini to typowe wino? Raczej do komponent long-drinkow.

M.

1. Data: 2000-12-22 13:15:48

Temat: Re: Jakie polecacie wina biale?
Od: "Mr.KATO" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Shaman" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> mnie osobiście smakuje Martini Bianco

Ja kiedys preferowalem J-23, ale zbyt mi przypominaly smutne czasy, teraz
przerzucilem
sie na muchozole. A tak na powaznie to tylko Jean Mario, wyśmienite!

Mr.KATO

1. Data: 2000-12-22 13:37:16

Temat: Odp: Jakie polecacie wina biale?
Od: "Shaman" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jwt
>
> Chodzi oczywiscie o slodkie i polslodkie, nie wytrawne.
> I w cenie do 50zl?

mnie osobiście smakuje Martini Bianco

PZDR
Shaman

1. Data: 2000-12-22 16:22:12

Od: Aneta Cichocka <a...@c...cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

SaYgon - WP <S...@w...pl> wrote:
: Chodzi oczywiscie o slodkie i polslodkie, nie wytrawne.
: I w cenie do 50zl?

Sofia Hemus - pysznosci. A za podana wyzej cene, to mozna jej kupic, niech
policze.. 7 i jeszcze zostanie na paczka.

Aneta

--
http://atena.cs.net.pl/
Chyba nie chcesz byc zawsze nieszczesliwy

1. Data: 2000-12-22 16:36:16

Od: "Waldek" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi oczywiscie o slodkie i polslodkie, nie wytrawne.
> I w cenie do 50zl?
> Thomas

Witam po raz pierwszy, mam nadzieję nie ostatni.
Wina reńskie lub z Doliny Mozeli - poznałem ich zalety podczas tegorocznych
wakacji - są przepyszne. Ostatnio kupić można we Wrocławiu Liebfraumilch za
mniej niż 10 zł! A jest naprawdę dobre. Polecam
Waldek Brygier
www.kasiaiwaldek.hg.pl - moja strona domowa. ZAPRASZAM!!!
www.gia.alpinizm.pl - pierwszy polski miesięcznik wspinaczkowy
gadu-gadu 415880

1. Data: 2000-12-22 21:36:03

Od: "jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SaYgon - WP" <S...@w...pl> napisał w wiadomości
> jwt
>
> Chodzi oczywiscie o slodkie i polslodkie, nie wytrawne.
> I w cenie do 50zl?
jak białe to najlepsze polwytrawne i wytrawne,słodkie za duzo kalorii
z polwytr.najlepsz włoskie np. Castelli Romani(winnice okolice Rzymu) u nas
drogie a tam-grosz
rowniez Emilia francuskie

1. Data: 2000-12-23 01:46:26

Od: "emc" <e...@e...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Australijskie!!
Biale, Czerwone a takze wina Musujace ktorych co prawda
nie mozna nazywac szampanami ale smialo moza za takie uwazac.
Tylko czy docieraja do Polski ? i jakie sa ich ceny ?

Ewa
(EMC-S) e...@t...net

1. Data: 2000-12-23 08:48:00

Od: "Adam" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do win właśnie takich, to polecam przepyszną Estrellę, jest wyjątkowa, bo
należy do win hiszpańskich, a poza,tym ma cudowny delikatny smak, ręczę, że
będzie smakować. Poza tym ostatnio odkryłam Bordeaux Moleux, oba są białe,
to pierwsze kosztuje ok. 20 zł. ( w realu w Opolu), a to drugie ok. 18zł.,
bardzo dobra jest Malaga, Moskatel i tak mogłabym wymieniać. Życzonka
piernikowo - świąteczne T. P.

1. Data: 2000-12-23 11:06:19

Od: "Waldek" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

wakacji - są przepyszne. Ostatnio kupić można we Wrocławiu Liebfraumilch za
mniej niż 10 zł! A jest naprawdę dobre. Polecam

Co zrobić z surowym łososiem???
Kombiwar - mozecie cos polecic?
etst
Szybki piernik dla zdesperowanych