Jakie tabletki do zmywarki Whirlpool, ewenuralnie jakie specyfiki do niej ?

11. Data: 2005-06-17 18:21:34

Temat: Re: Jakie tabletki do zmywarki Whirlpool, ewenuralnie jakie specyfikido niej ?
Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pusiak" <p...@b...pl> wrote in message
news:5431.00000815.42b2c767@newsgate.onet.pl...
>[...]
> Jak dotąd używałam tabletek Somat i byłam z nich zadowolona.Najczęściej
> kupuje duże opakowania tabletek - po 100szt - jest taniej.

Jak mówimy o cenie to moi znajomi używają ... połówki tabletki Calgonit 3w1.
Działa, sam widziałem i sprawdzałem. Jak się nie myje zatłuszczonych garów 95%
gospodyń i ja nie zauważają różnicy :-)
Poważnie !

TomekD

12. Data: 2005-06-18 13:39:14

Od: tomasoburkaso <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik medea napisał:

> Też już miałam taki pomysł, ale bałam się wypróbować. Serio nic się nie
> stanie?
>
> Ewa
NaCl chlorek sodu to chlorek sodu :) od 2 lat się zmywa. I jak widzę ten
sam chlorek w opakowaniu z 20 to idę na lody.
Pozdrawiam
Tomaso

13. Data: 2005-06-20 14:47:41

Od: "...Magda..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dogma25" napisał w wiadomości uzywam z powodzeniem tabletek
dostepnych w
> drogeriach Rossman nalezace do linii produktow tej firmy...
> sa w tanie w opakowaniu jest 100 i sa bardzo dobre...

witam, a jaka jest cena tych tabletek?
Pzdr. Magda

14. Data: 2005-06-20 21:01:05

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d8upda$8h4$1@news.onet.pl>,
Lady Huncwot <l...@a...pl> wrote:

> Jeśli ma być najprościej (bo najtaniej to nie wyjdzie) to kup Calgonit
> 3w1 i nie używaj już niczego więcej (w zmywarce będzie się świecić
> światełko, że brak soli i nabłyszczacza, ale to się przy tabletkach 3w1
> ignoruje).

Brak nabłyszczacza -- owszem -- ale soli owe tabletki nie zastępują.
Długo Twoja zmywarka nie pociągnie. :-( Sól zastępują tabletki Calgonit
PowerBall 4in1, ale nie wiem, czy już są dostępne, i za jaką cenę, na
rynku polskim.

> Sprawdzałam już różne tabletki - te domywają najlepiej. I sama zmywarka
> zostaje bez żadnych nalotów i nie wymaga dodatkowego mycia - wnętrze
> jest umyte tak samo dobrze jak naczynia :-)

To jednak Calgonit zaleca stosowanie płynu do czyszczenia zmywarek. Płyn
ten czyści zmywarki z m.in. z osadów wapiennych, których nie oczyszczą
żadne tabletki, a które z czasem mogą źle wpłynąć na działanie zmywarki.

Władysław

15. Data: 2005-06-20 21:03:52

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d8ueb5$7t7$1@nemesis.news.tpi.pl>,
tomasoburkaso <t...@g...pl> wrote:

> Ergo, 0,79 zł za kilogram soli Wielickiej, soli z tradycjami. Działa.
>
> Tomaso

Ja nie zaryzykowałem próby, nie wiedząc, czy przypadkowo wybrana sól
spożywcza nie będzie zawierać przypadkiem składników mogących uszkodzić
katalizator.

Władysław

z czym podac ten ryz?
z czym kasza gryczana lub jęczmienna
Pojemniki do przewozenia zup, sosow itd.
pieczone prosi
kuchnia polska-Aszkiewicz