Jakie wino????

1. Data: 2002-04-27 09:08:22

Temat: Jakie wino????
Od: Monika czyli Mi <j...@w...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze!!!!

Przypuszczam ze nie raz pojawialo sie takie pytanie na grupie ale
w wyniku wyjatkowej okazji(zareczyny) jaka jest przede mna pozwole sobie
zadac to pytanie jeszcze raz: Jakie wino panstwo mogliby mi polecic z
okazji zareczyn z dziewczyna???? Chcialbym aby bylo to cos wyajtkowego w
smaku i stosunkowo nie drogiego (do 50 zl moze do 100 zl), kolor ani rodzaj
wina (wytrwane, polwytrawne itp) dla mnie nie maja wiekszego znaczenia.
Sytuacja mniej wiecje bedzie taka: ruiny zamku, bialy obrusik na trawie,
bukiet kwiatow i lampka wina.

Piotr Radwanski "Gangu"

Ps. Prosze o odpowiedzi na grupe poniewaz korzystam z konta osoby z ktora
pragne sie zareczyc a ze to ma byc niespodzianka wiec ona nie moze sie o
niczym dowiedziec :)))

1. Data: 2002-04-27 09:36:55

Temat: Re: Jakie wino????
Od: n...@y...com (Ewa, siostra Ani) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 27 Apr 2002 11:08:22 +0200, Monika czyli Mi
<j...@w...ae.krakow.pl> wrote:

> [...]
>wina (wytrwane, polwytrawne itp) dla mnie nie maja wiekszego znaczenia.
>Sytuacja mniej wiecje bedzie taka: ruiny zamku, bialy obrusik na trawie,

Gratuluje. Doradzam po prostu butelke wytrawnego szampana,
prawdziwego, tzn. francuskiego. Niestety nie znam cen w Polsce...

> [...]
>pragne sie zareczyc a ze to ma byc niespodzianka wiec ona nie moze sie o

Oczywiscie, ze na grupe. Osoby, ktore prosza o odpowiedzi na priva nie
sa szczegolnie mile widziane, jezeli temat jest "kuchenny"

ps. skroc linijki !
Ewcia

---

Niesz !

~ ~ ~
~ ~
~
~ ~

1. Data: 2002-04-27 09:43:35

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> Gratuluje. Doradzam po prostu butelke wytrawnego szampana,
> prawdziwego, tzn. francuskiego. Niestety nie znam cen w Polsce..

też polecam szampana, choć jak znam Polskę, to ceny będą ex-orbitalne. W
Niemczech butelkę przyzwoitego francuskiego szampana kupisz za jakieś
12-20EUR, czyli w twoim budżecie. Jeżeli jesteście oboje "niewinni", znaczy
tak na ogół wina nie pijący, dobry by był np. z win rynskich Riesling
Spätlese, Burgund biały lub czerwony, ale tu trzeba uważać na cierpkość.
Szwabski czy wirtenberski Zuckerle też się do tego celu nadaje. Jak masz
wino, to koreczki serowe lub serowo-chlebowe na "zagrychę" uświetniają
zaręczyny. Albo biała bułka z gęsią wątróbką, ale do tego trochę bardziej
słodkie pasuje, choćby wino lodowe (Eiswein), ale takowe kosztuje ok 50EUR
i powyżej.

Szampan i już. Tylko nie Asti Spumante, to rozwód jeszcze przed zaręczynami
gwarantowany! Takie Asti to się nadaje tylko to koktajlu z piwem (smakuje!)

Waldek

1. Data: 2002-04-27 09:44:48

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa, siostra Ani <n...@y...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...noos.fr...
> On Sat, 27 Apr 2002 11:08:22 +0200, Monika czyli Mi
> <j...@w...ae.krakow.pl> wrote:
>

> Gratuluje. Doradzam po prostu butelke wytrawnego szampana,
> prawdziwego, tzn. francuskiego. Niestety nie znam cen w Polsce...

a ja nawet powiem, że będzie dobre wino musujące wytrawne albo ólwytrawne w
granicach 50 zł. Kupiliśmy sobie taki tylko nie pamiętam marki na święta i
było przepyszne :)
Najlepiej iść do winiarni, powiedzieć jaki przedział cenowy, jaki kolor,
jaki posmaczek, a pan albo pani wybiora coś dobrego. Ile razy tak robiliśmy
zawsze było ok :)
Bo ja zawsze mówiłam, ze poproszę wińsko półwytrawne albo półsłodkie białe
bez tej lekko kwaśnej nutki :)
Często tez mówię, że chcę coś podobnego do tokaju półsłodkiego szamorodnego
:)

Wkn

1. Data: 2002-04-27 09:53:40

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika czyli Mi <j...@w...ae.krakow.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.10.10204271102510.698-100000@wiza
rd.ae.krakow.pl...

> [...]
> zadac to pytanie jeszcze raz: Jakie wino panstwo mogliby mi polecic z
> okazji zareczyn z dziewczyna???? Chcialbym aby bylo to cos wyajtkowego

ja tylko powiem, ze zazdroszcze Twojej dziewczynie. Jak mi sie oswiadczal
mój patalach, to nie bylo zadnej kolacji przy swiecach, winie, serach i
winogronkach, tylko niespodziewana wizyta. Po wpuszczeniu, delikwent
przyczlapal do kuchni i wystekal jedna z wersji oswiadczynowych akurat jak
mialam na sobie antyczna T-shirtke, spodenki rowerowe, jakas postrzelona
szope na lbie udajaca porzadnego kitka, zero makijazu, no i lapy unurzane w
kapuscie pekinskiej i ziolach, bo akurat robilam salatke. To jest dopiero
romantyczne, oooo. Nie zapomne do konca zycia, hihihi :-)))

Wkn

1. Data: 2002-04-27 10:00:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Gratuluje. Doradzam po prostu butelke wytrawnego szampana,
>prawdziwego, tzn. francuskiego. Niestety nie znam cen w Polsce...

> [...]
albo jakies Chablis moze.....baaaardzo dobra rzecz.

Krysia
>~
> ~ ~

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-04-27 10:04:16

Od: Monika czyli Mi <j...@w...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 27 Apr 2002, Ewa, siostra Ani wrote:

> (coupé)
>
> Tutaj istnieje wino "szampanskie", ktore jest robione dokladnie tak
> jak szampan, ale poza Szampania... wiec nie ma prawa nasywac sie
> "champaigne". Jest 2 razy tansze (ok. 10 euro), na butelce jest napis
> "méthode champagnoise". Moze to w Polsce jest ?
>
> Mozna tez sloczyc do Niemiec, jak Waldek doradza... bardzo dobre sa ta
> renskie wina !
> Ewcia

Wogole wszytkim bardzo dziekuje za tak szybkie zainteresowanie. Co do
wyskoku do niemiec po winko to nie bardzo jest to mozliwe, po pierwsze nie
mam prawka a po drugie mieszkam w krakowie wiec jest kawaleczek. Poszukam
czegos takiego w hipermarketach moze tam bede mieli. Jeszcze raz bardzo
dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

Piotr Radwanski

1. Data: 2002-04-27 10:08:29

Od: n...@y...com (Ewa, siostra Ani) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-04-27 10:12:15

Od: n...@y...com (Ewa, siostra Ani) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 27 Apr 2002 11:00:52 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>albo jakies Chablis moze.....baaaardzo dobra rzecz.
>
>Krysia

No wlasnie. Precz ze slodkimi winami !
(z wyjatkiem sauternes :-))
Ewcia

---

Niesz !

~ ~ ~
~ ~
~
~ ~

1. Data: 2002-04-27 10:54:08

Temat: Re: Jakie wino- a jakie lubi wybranka???
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika czyli Mi" <j...@w...ae.krakow.pl> napisał w
wiadomości
.ae.krakow.pl...

[...]

a moze warto by sie bylo zainteresowac jakie wino lubi wyb ranka???

Mechcia

Torty - Krakow
Cukinia faszerowana (P)
Re: Boczek po niemiecku