Re: Jakie wino????

From: Monika czyli Mi <j...@w...ae.krakow.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Jakie wino????
Date: Sat, 27 Apr 2002 12:04:16 +0200
To: "Ewa, siostra Ani" <n...@y...com>

On Sat, 27 Apr 2002, Ewa, siostra Ani wrote:

> (coupé)
>
> Tutaj istnieje wino "szampanskie", ktore jest robione dokladnie tak
> jak szampan, ale poza Szampania... wiec nie ma prawa nasywac sie
> "champaigne". Jest 2 razy tansze (ok. 10 euro), na butelce jest napis
> "méthode champagnoise". Moze to w Polsce jest ?
>
> Mozna tez sloczyc do Niemiec, jak Waldek doradza... bardzo dobre sa ta
> renskie wina !
> Ewcia

Wogole wszytkim bardzo dziekuje za tak szybkie zainteresowanie. Co do
wyskoku do niemiec po winko to nie bardzo jest to mozliwe, po pierwsze nie
mam prawka a po drugie mieszkam w krakowie wiec jest kawaleczek. Poszukam
czegos takiego w hipermarketach moze tam bede mieli. Jeszcze raz bardzo
dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

Piotr Radwanski