Jakie zrobić badania

1. Data: 2004-11-01 10:39:18

Temat: Jakie zrobić badania
Od: "nick331" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiek 13 lat dziewczynka
Codziennie rano bezwzględu na pore roku ma katar. Myslelismy ze to na tle
nerwowym lekarz zalecił zrobić zdięcie rendgenowski zatok ale i ono nic nie
wykazało brała leki na uczulenie ale i to nic nie dało prosze mi
podpowiedzieć jkie badania by okresliły co to może być
Ojciec

2. Data: 2004-11-01 11:18:53

Temat: Re: Jakie zrobić badania
Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nick331" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wykazało brała leki na uczulenie ale i to nic nie dało prosze mi
> podpowiedzieć jkie badania by okresliły co to może być

To nie musi być żadna choroba, mam podobnie przez całe zycie (odkąd
pamietam).Radzę sprawdzić wilgotność powietrza w pomieszczeniu, w którym
młoda śpi. W moim przypadku pomaga nawilżanie powietrza, katar jest wtedy
mniejszy. Ale z drugiej strony powietrze może też być za wilgotne. Sypialnia
powinna też być zawsze przewietrzona i bez żadnego kurzu na meblach.
pozdrawaim

3. Data: 2004-11-01 11:23:21

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykazało brała leki na uczulenie ale i to nic nie dało prosze mi
> podpowiedzieć jkie badania by okresliły co to może być

A na co jest uczulona, skoro brała leki na uczulenie?
Miała robione testy?
Nie wystarczy bowiem brać leki na uczulenie, ale usunąć z
otoczenia dziecka wszelkie możliwe _rzeczy_ uczulające.

Pozdrawiam
Ula (ulast)

4. Data: 2004-11-01 11:24:53

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nick331" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

Czy miała robiony wymaz i posiew?

Ula (ulast)

5. Data: 2004-11-01 18:34:15

Od: "nick331" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie corka nie miała robionych zadnych testow o tak został przepisany zinad
i krople do nosa brała to przez trzy tygodnie
Pozdrawiam

6. Data: 2004-11-01 19:34:43

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie corka nie miała robionych zadnych testow o tak został
przepisany zinad
> i krople do nosa brała to przez trzy tygodnie
> Pozdrawiam

No to ja nie wiem, raczej na katar który jest rano i to bez innych
objawów, nie polecałabym antybiotyku...hmm (ale ja nie jestem
lekarzem)
Moim zdaniem trzy tygodnie antybiotyku i kropli do nosa to
przesada, zwłaszcza bez wymazu z nosa i posiewu...
jeśli katar tylko po nocy to być może uczulenie..na: pod czym
córka śpi, czy jest w pokoju zwierzak, czy są wykładziny, kwiatki
doniczkowe....itp?
Na Twoim miejscu zrobiłabym córce testy, a następnie wymaz z nosa
na posiew coby zobaczyć czy jakieś draństwo się nie wykluje.

Niech się jakiś lekarz wypowie.

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

bol w podzebrzu - POMOCY !!!
Penis - zwód 12,5, obwód 12 czy to kompleks ?
pytanie- hemoroidy i....
Apteka internetowa
Szczepienia - ospa prawdziwa