Apteka internetowa

1. Data: 2004-11-01 07:20:54

Temat: Apteka internetowa
Od: "Dars" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2004-11-01 08:08:41

Temat: Re: Apteka internetowa
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2004-11-02 15:17:37

Od: "gracham" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:cm4o8j$jfh$1@news.onet.pl...
> > Zna ktoś dobrą apteke internetową ?
>
> http://www.domzdrowia.pl/
> http://www.sklep.vena-vita.wkrakowie.net/
>
> Ula (ulast)

Chciałbym zauważyć że od tymi adresami dostępne są tylko leki "bez recepty".
Polskie prawo farmaceutyczne zobowiązuje aptekę do "fizycznej obecności
recepty" podczas jej realizacji.

4. Data: 2004-11-02 20:11:29

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gracham" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:42c6.000005f5.4187a510@newsgate.onet.pl...
> [...]
"bez recepty".
> Polskie prawo farmaceutyczne zobowiązuje aptekę do "fizycznej

Oczywiście, chyba nikt nie oczekuje leków na receptę w aptece
internetowej.

Ula (ulast)

5. Data: 2004-11-02 20:34:10

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cm8q3j$8t0$...@n...news.tpi.pl,
ulast <u...@p...onet.pl>:
> Użytkownik "gracham" <j...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:42c6.000005f5.4187a510@newsgate.onet.pl...
>
> Oczywiście, chyba nikt nie oczekuje leków na receptę w aptece
> internetowej.

Mylisz sie, ja np. oczekuje, co wiecej, w wielu krajach to dziala.

Wracajac do pytania oryginalnego: moje pierwsze zamowienie w DomZdrowia nie
dawalo powodow do chwalenia tego serwisu. Zamowienie przez WWW po prostu do
nich nie dotarlo. Po tygodniu musialem zlozyc je ponownie. Rzeczy spoza
oferty podstawowej (dopisywane w oknie komentarzy) nie maja juz tak
korzystnych cen, a oferta wyjsciowa jest dosc uboga.
Niemniej na koncu bylo lepiej: dostawa szybka kurierem Stolica, bezplatna
(>200zl).

Aha, i niektore opisy czy nawet nazwy lekow sa nieprawdziwe, np.:
STREPSILS CYNK OCHRONA O SMAKU CZARNEJ PORZECZKI PASTYLKI 24 PASTYLKI
to faktycznie nie Strepsils, tylko "Stworzone przez producenta Strepsils" (=
Boots). Zamowilem je jako pastylki na gardlo z cynkiem i sie nacialem.

--
Robert

6. Data: 2004-11-02 20:53:48

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cm8r09$215$1@opal.icpnet.pl...
> Mylisz sie, ja np. oczekuje, co wiecej, w wielu krajach to
dziala.

Poprawiam się, ja tak uważam...

> [...]
> korzystnych cen, a oferta wyjsciowa jest dosc uboga.
> Niemniej na koncu bylo lepiej: dostawa szybka kurierem Stolica,

Znalazłam tę stronę w dniu, w którym zapytano na grupie o takowe
strony, nawet złożyłam zamówienie.
Teraz mnie trochę wystraszyłeś.

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

7. Data: 2004-11-02 21:12:12

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cm8sd2$63t$...@a...news.tpi.pl,
ulast u...@p...onet.pl:

> Znalazłam tę stronę w dniu

Tak? W TV byla nie tak dawno dosc glosna "akcja" na temat tej apteki
(glownie nagonka ze strony lobby aptek tradycyjnych).

> w którym zapytano na grupie o takowe
> strony, nawet złożyłam zamówienie.
> Teraz mnie trochę wystraszyłeś.

Przypuszczam, ze mialem pecha - twierdzili, ze jeszcze sie to nie zdarzylo.
Zwroc uwage, czy przyjdzie potwierdzenie mailowe zamowienia, bo to zagubione
nie wygenerowalo takowego.

--
Robert

8. Data: 2004-11-03 06:40:31

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cm8t7f$694$1@opal.icpnet.pl...

> Tak? W TV byla nie tak dawno dosc glosna "akcja" na temat tej
apteki
> (glownie nagonka ze strony lobby aptek tradycyjnych).

Czytałam o tym na ich stronie.

> [...]
nie zdarzylo.
> Zwroc uwage, czy przyjdzie potwierdzenie mailowe zamowienia, bo

Przyszło zaraz po zamówieniu.
Sprawdzałam także producentów leków, które zamówiłam.

Napiszę co i jak , kiedy dotrze przesyłka.

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

9. Data: 2004-11-03 10:33:05

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cm8t7f$694$1@opal.icpnet.pl...

Przesyłkę dostałam dzisiaj, wszystkie leki takie jakie chciałam.
Może faktycznie miałeś pecha? :-)

Pozdrawiam
Ula (ulast)

10. Data: 2004-11-03 11:35:03

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 Nov 2004 22:12:12 +0100, "RobertSA"
<u...@o...pl> wrote:

>Zwroc uwage, czy przyjdzie potwierdzenie mailowe zamowienia, bo to zagubione
>nie wygenerowalo takowego.

A moze zalezy od uzywanej przegladarki? Niestety wciaz wiele stron
jest pisanych tylko pod IE.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)