pyt. do farmaceuty

1. Data: 2004-10-31 23:58:15

Temat: pyt. do farmaceuty
Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozna dzielic tabletki leków typu retard , np. Mononit retard?

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej nazwy
"wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp"

2. Data: 2004-11-01 14:16:32

Temat: Re: pyt. do farmaceuty
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozna dzielic tabletki leków typu retard
większości takich tabletek nie należy dzielić. istnieją wyjątki, ale zawsze
mają to wyraźnie zaznaczone w ulotce.

3. Data: 2004-11-01 19:29:58

Od: Aga <t...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Nov 2004 00:58:15 +0100, PAweł napisał(a):

> Czy mozna dzielic tabletki leków typu retard , np. Mononit retard?

dzielic mozna tabletki ktore wyraznie maja zaznaczona kreseczke na
tabletce.. takie wyzlobienie...innych nie powinno sie dzielic
Aga
aga(maupa)lid(kropa)dyndns(kropa)org

penis
guzek w piersi