guzek w piersi

1. Data: 2004-10-31 21:03:19

Temat: guzek w piersi
Od: "elwira" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Własnie wyczułam guzek - tuż po skórą, twardy, średnica ok 5 mm. Inne
objawy - brak.
W dolnej części lewej piersi. We wtorek mam jechać w delegację - na tydzień.
Nie mogę pójść do lekarza - dopiero w przyszły poniedziałek.
Poradźcie - czy to może poczekać tydzień (to chyba będzie najdłuzszy tydzień
w moim życiu), czy lepiej zawalić sprawy służbowe (co ja powiem szefowi?) i
nie zwlekać nawet tych kilka dni?

Elwira

2. Data: 2004-10-31 21:51:39

Temat: Re: guzek w piersi
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy lepiej zawalić sprawy służbowe (co ja powiem szefowi?) i
> nie zwlekać nawet tych kilka dni?
>
> Elwira

Pytanie jest (przepraszam) głupie. Oczywiście, że najpierw lekarz. A co
jeśli kiedyś usłyszysz, że szkoda, że nie zgłosiłaś się wcześniej? A może
tam gdzie jedziesz jest też jakiś lekarz, który Cię tak ekspresowo przyjmie.
Gosia

Co mierzy tomograf MRI?
W Polsce błędów lekarskich już nie ma
skarpetki z apteki