penis

1. Data: 2004-10-31 22:45:03

Temat: penis
Od: "Caramba" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam. mam troche klopotliwe pytanie. zauwazylem ze z glowki mojego penisa
schodzi mi skora. musze powiedziec ze to troche swedzi. zauwazylem jeszcze
ze dzieje sie tak jak mam bardzo upojna noc i kocham sie w tej nocy duzo
razy. wedlug mnie sa to dwa wyjscia. tz. tak sobie mysle. albo to jest od
tego ze podczas dlugotrwalego stosunku poprostu moj maly sie obciera albo
jest to jakas grzybica albo cos innego. czy ktos moze dac mi jakas rade? czy
ktos juz cos takiego mial? jak to wyleczyc? nie chce isc z tym do lekaza bo
troche wstydliwa sprawa to dla mnie.
dziekuje za wewntualna pomoc.

2. Data: 2004-11-01 14:43:54

Temat: Re: penis
Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Caramba" <...@...pl> napisał w wiadomości

> witam. mam troche klopotliwe pytanie. zauwazylem ze z glowki mojego
penisa
> schodzi mi skora.
> --
Moze korniki -:))))
juras

3. Data: 2004-11-08 15:42:31

Od: justR <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Lepiej odsunąć wstyd na bok...bo jeśli to jakaś przypadłość, to nie
chcemy zarazić tym partnerki.

Urolog poradzi, jest od tych spraw, więc nie ma się czego wstydzic

Pozdrawiam.

guzek w piersi
Co mierzy tomograf MRI?
W Polsce błędów lekarskich już nie ma