Jakiego kleju użyć?

41. Data: 2010-12-29 00:03:40

Temat: Re: Jakiego kleju użyć?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Dec 2010 00:55:52 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

> Ludzie będą widzieć (...).
> A o właścicielu to dopiero sobie pomyślą (...)

No tak - co ludzie zobaczą, co ludzie pomyślą, to musi być Twój życiowy
priorytet.
A może Ewa po prostu nie ma ochoty uganiać się za głupią ramką i zwisa jej,
co ludzie...?

42. Data: 2010-12-29 00:26:44

Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-29 01:03, Ikselka pisze:

> [...]
> priorytet.
> A może Ewa po prostu nie ma ochoty uganiać się za głupią ramką i zwisa jej,

Ja tylko próbuję ją przekonać do niepopełnienia błędu.

Bo raz że Ewa jednak ma ochotę uganiać się za ramką, bo klejenie jej
będzie procesem droższym i wymagającym dużo więcej zachodu niż wymiana.

Skleić to dobrze to będzie problem - polecane tu już kleje
cyjanoakrylowe (czyli kropelka i inne takie super-gluty) to złe kleje do
tego rodzaju plastiku. Kleją słabo (a powierzchnia klejenia pewnie
będzie tam niewielka), potem to pęknie i tablica zgubiona.

Są firmy które profesjonalnie robią takie rzeczy - trzeba szukać pod
hasłem "spawanie plastiku", ale tam to jest jakaś mocno zaawansowana
chemia i procesy klejenia na gorąco. Wtedy to trzyma jak przed klejeniem.

Jak komuś zwisa co ludzie, to tym bardziej należy zrobić dwie dziurki w
tablicy i przykręcić bezpośrednio tablicę bez żadnej ramki. Wtedy
tablica nie dość że nigdy nie wypadnie, to jeszcze nie ukradną jej tak
łatwo.

W ogóle te ramki to jakiś chory pomysł. Tablice wymienia się raz na
kilka lat, a ramka to twór taki jakby co najmniej każdego dnia po
zaparkowaniu każdy zabierał te tablice do domu :)

43. Data: 2010-12-29 00:57:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Dec 2010 01:26:44 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

> [...]
> tablicy i przykręcić bezpośrednio tablicę bez żadnej ramki. Wtedy
> tablica nie dość że nigdy nie wypadnie, to jeszcze nie ukradną jej tak

Otóż to - całe lata jeździliśmy z tak umocowaną tablicą :-)

44. Data: 2010-12-29 05:54:38

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> No tak - co ludzie zobaczą, co ludzie pomyślą, to musi być Twój życiowy
> priorytet.
> A może Ewa po prostu nie ma ochoty uganiać się za głupią ramką
> i zwisa jej, co ludzie...?

Czy to jakiś przejaw solidarności między kobietami? :-)

45. Data: 2010-12-29 08:56:50

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-29 06:54, Pszemol pisze:

> Czy to jakiś przejaw solidarności między kobietami? :-)

Nie nie, ja się nie podpisuję. Też bym podjechała po nową.

Też Ewa

46. Data: 2010-12-29 09:11:59

Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego ślicznego dnia medea dokonał/a produkcji posta :

> Nie nie, ja się nie podpisuję. Też bym podjechała po nową.

Zwłaszcza, że cynanopam kosztuje mniej więcej podobnie jak nowa ramka pod
tablicę ;)

JoAsienka **gg 1489928
Człowiek staje się mądry z wiekiem.
Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

47. Data: 2010-12-29 09:30:24

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie pomyslales, ze dealer to jej kochanek/maz/ojciec/syn? ;)

48. Data: 2010-12-29 10:38:59

Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 Dec 2010 10:11:59 +0100, JoAsienka wrote:
>Pewnego ślicznego dnia medea dokonał/a produkcji posta :

>Zwłaszcza, że cynanopam kosztuje mniej więcej podobnie jak nowa ramka pod
>tablicę ;)

Dobry klej sie w domu przyda .. tylko ze on dlugo stac nie moze, a
klejenie plastikow daje takie sobie rezultaty.

J.

49. Data: 2010-12-29 10:50:18

Od: "jasiek" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

. Co prawda z tej grupy
> dowiedziałem się, że bardziej kreatywnym sposobem zastąpienia uszkodzonej
> opony będzie obwiązanie felgi wężem ogrodowym,

No mistrzostwo świata, :D

pozdro

50. Data: 2010-12-29 11:31:32

Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-12-29 10:11:59 +0100, "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> said:

> Zwłaszcza, że cynanopam

<świąteczny_klimat>

Pam, para, pa pam!

</Świąteczny_klimat>

--
Bydlę

pralko-usztywniacz
Opłacalność wymiany kotła gazowego.
Kamera amatorska z wejściem mikrofonowym
Rekuperacja i wentylacja przez komin
Wycięcie komina