Jakiego kleju użyć?

1. Data: 2010-12-28 13:43:02

Temat: Jakiego kleju użyć?
Od: "Ewa" <E...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wjechałam w pryzmę zmarzniętego śniegu i skończyło się to odłamaniem się
kawałka ramki do tablicy rejestracyjnej oraz pęknięciem ramki w innym miejscu.
Uszkodzeniu uległa ta część na której napisane jest miejsce zakupu samochodu.
Wiem, że z tym można nie tylko żyć, ale nawet jeździć :-), chciałabym jednak
to naprawić.
Pytanie dotyczy kleju, który najlepiej by się do tego nadawał, biorąc pod uwagę
cienkość odłamanej części (ok. 2 mm), niemożliwość dłuższego dociskania
w trakcie wiązania się kleju, a także konieczność trzymania kleju zarówno
w ujemnych jak i dodatnich temperaturach.

Bardzo proszę o rady.

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2010-12-28 13:51:51

Temat: Re: Jakiego kleju użyć?
Od: "marek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo proszę o rady.

kupic ramke

3. Data: 2010-12-28 13:56:06

Od: jian <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-12-28 14:43, Ewa wrote:
> Wiem, że z tym można nie tylko żyć, ale nawet jeździć :-), chciałabym
> jednak
> to naprawić.

kup nowa ramkę albo podjedz do swojego serwisu i dadzą ci nową ;)
mniej stracisz niż kupowanie klei

4. Data: 2010-12-28 13:56:07

Od: "Ewa" <E...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kupic ramke

To jest ostateczność, bo zależy mi także na zachowaniu tego napisu.

5. Data: 2010-12-28 13:57:33

Od: "PH" <P...@p...news> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <E...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w trakcie wiązania się kleju, a także konieczność trzymania kleju zarówno
> w ujemnych jak i dodatnich temperaturach.

jeśli do miejsca gdzie kupiłaś samochód masz niedaleko to podjedź tam i
ładnie się uśmiechnij. dostaniesz nową ramkę (pewnie nawet wymienią na
miejscu)
jeśli masz dalej niż 15km to kup nową ramkę

6. Data: 2010-12-28 14:01:56

Od: "Ewa" <E...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytam te rady odnośnie otrzymania za darmo nowej ramki
i nasuwa mi się pytanie z jakiego serwisu Państwo korzystają?
Albo raczej dawno nie korzystali?
W którym serwisie dają cokolwiek za darmo, albo przynajmniej
za cenę, która nie poraża?

Pozdrawiam
Ewa

7. Data: 2010-12-28 14:03:43

Od: "PH" <P...@p...news> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Albo raczej dawno nie korzystali?
> W którym serwisie dają cokolwiek za darmo, albo przynajmniej

w Fordzie napraszali się żeby wymienić moje noname na ich firmowe. to dla
nich reklama
w VW się nie napraszają, ale jak poprosiłem to dostałem

8. Data: 2010-12-28 14:04:04

Od: "grin" <s...@a...er> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uwagę
> cienkość odłamanej części (ok. 2 mm), niemożliwość dłuższego dociskania

Jak pęknięte to cyjanoakrylowy
W takich plastikach dodatkowo żelowy, np. LOCTITER 454
http://kleje.istore.pl/pl,product,1315417,loctite,45
4,3g,blister.html

9. Data: 2010-12-28 14:10:43

Od: wsk125 <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-28 15:01, Ewa pisze:
> [...]
> Albo raczej dawno nie korzystali?
> W którym serwisie dają cokolwiek za darmo, albo przynajmniej

Jeżdżąc z taką ramką reklamujesz serwis/salon - za darmo pewnie...

I jeszcze chcesz za taką ramkę płacić ???

Co to za salon ???

Chcą darmowej reklamy - to niech ramkę dadzą :-)

A jak nie - to na drzewo!

Tak czysto z ciekawości zapytam - dlaczego tak bardzo zależy Ci na
napisie na ramce?

pozdrawiam,

---
MArcin
wroc

10. Data: 2010-12-28 14:11:01

Od: jian <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-12-28 15:01, Ewa wrote:
> Czytam te rady odnośnie otrzymania za darmo nowej ramki
> i nasuwa mi się pytanie z jakiego serwisu Państwo korzystają?

z dobrego
dla dobrego serwisu danie ramki pod rejestrację to reklama dla
potencjalnych klijentów

> Albo raczej dawno nie korzystali?
> W którym serwisie dają cokolwiek za darmo, albo przynajmniej
> za cenę, która nie poraża?

nie trzeba było kupować VAG`a

> Pozdrawiam
> Ewa

życzę powodzenia w szukaniu ramki
skoro ty jako kobieta nie możesz wyprosić ramki w serwisie więc albo
pewnie mają cie serdecznie dość

pralko-usztywniacz
Opłacalność wymiany kotła gazowego.
Kamera amatorska z wejściem mikrofonowym
Rekuperacja i wentylacja przez komin
Wycięcie komina