pralko-usztywniacz

1. Data: 2010-12-28 13:18:15

Temat: pralko-usztywniacz
Od: "Strachu S." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest watek "boimy sie prac w pralce", a ja mam pralke co 'usztywnia' pranie.

Kazde pranie daje rzeczy cholernie sztywne.
Dzinsy/jeansy po wyschnieciu moga stac w pionie tak sa twarde.
Reczniki niemal kalecza cialo.
Inne spodnie niz jeansy, oraz bluzki, swetry by poskladac po zdjeciu ze
sznurka trzeba niemal 'lamac' by poskladac.

Wina wody? Blok. Te same rzeczy prane w mieszkaniu nade mna sa normalne.
Blok obok, u rodzicow - tez normalne.
Wczesniej na innym mieszkaniu na tym samym osiedlu (ale w innej pralce) -
rzeczy normalne.
A moje pranie nieprzyjemnie twarde/sztywne.
Chemia ta sama zawsze (proszki vizir, ariel, plyn marki makro oraz persil).
Plyn do plukania albo Silan, albo marka Rossmana.

Wiec wina pralki?
Sposób prania/mieszania/grzania albo wiek pralki (starszawa juz) moze miec
znaczenie?

Strachu S.

2. Data: 2010-12-29 08:12:20

Temat: Re: pralko-usztywniacz
Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiec wina pralki?
> Sposób prania/mieszania/grzania albo wiek pralki (starszawa juz) moze miec
> znaczenie?

Moja pralka ma w szufladzie jedna przegrode na zmiekczacz, lenor czy cos
takiego sie tam wlewa i pralka pobiera to chyba w ostatniej fazie
plukania. sprobuj.

3. Data: 2010-12-29 10:10:16

Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Strachu S." <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Kazde pranie daje rzeczy cholernie sztywne.

Kiedyś pralka zabierała mi płyn do płukania razem z proszkiem.
Musiałem do płukania samodzielnie wlewać płyn do pralki w końcowej fazie
(wyłączać z prądu i otwierać drzwi).
Może u Ciebie też coś się popsuło i wywala płyn za wcześnie?
Spróbuj sam wlać płyn na koniec po zatrzymaniu pralki.
-Napiszesz?

jagr

Opłacalność wymiany kotła gazowego.
Kamera amatorska z wejściem mikrofonowym
Rekuperacja i wentylacja przez komin
Wycięcie komina
Popiół z węgla kamiennego - co z nim zrobić?