Jakieś tanie kolumny

1. Data: 2010-02-22 14:04:22

Temat: Jakieś tanie kolumny
Od: "jagr" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was kupił ostatnio kolumny głośnikowe w cenie umiarkowanej, z
których jest zadowolony? Chciałbym kupić coś do słuchania muzyki, ale nie
chciałbym nabyć jakiegoś szajsu. Z góry dzięki.
A może to NTG? W takim razie gdzie zapytać?
Pozdrówka,
jagr

2. Data: 2010-02-22 14:28:05

Temat: Re: Jakieś tanie kolumny
Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

jagr pisze:
> [...]
> chciałbym nabyć jakiegoś szajsu. Z góry dzięki.
> A może to NTG? W takim razie gdzie zapytać?
pl.rec.audio

--
Qlfon, Lublin - w końcu:)

3. Data: 2010-02-22 17:10:49

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał

> pl.rec.audio

Tam nikt koledze nie doradzi. Każdy pozuje tam na audiofila, albo może
bardziej sprzętofila, choć jestem pewien, że w 90 % w ślepym odsłuchu nie
odróżniliby od siebie dwóch zestawów z różnych półek. Jednak to temat na
osobną dyskusję :)

Ja koledze polecam cos z duńskiego Eltaxa.

Grają ładnie i nie są drogie.

Pozdrawiam,
MW

4. Data: 2010-02-22 19:00:15

Od: "sbst" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

podepnę sie bo problem b. podobny

a co powiecie na tonsil?

ja z kolei kupiłem kino domowe samsunga gdzie głośniki z założenia są do
wymiany - chodziło o jednostkę centralną

zależy mi na porządnych dobrych frontach - zdrowe podłogowe kolumny, zadne
pierdki...........

--

pozdrowienia

Sebastian
SBST (vel basti78)

5. Data: 2010-02-23 06:50:08

Od: Amig0 <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

sbst pisze:
> podepnę sie bo problem b. podobny
>

> a co powiecie na tonsil?
>

> zależy mi na porządnych dobrych frontach - zdrowe podłogowe kolumny,
> zadne pierdki...........

Mam Altusy 200, i jestem z nich b. zadowolony, fajne do rockowych
brzmień, do kina domowego potrzebowały by jednak wsparcia subwoofera.
Mało audiofilskie pewnie, ale mnie wystarczają, i kiedyś kosztowały
poniżej 1000, ale nie wiem czy jeszcze je robią.
Tonsil miał tez swego czasu komplet do kina pod nazwą "Fenix", ale nigdy
ich nie miałem okazji ich posłuchać.

--
Pozdrawiam, A. C.

6. Data: 2010-02-24 18:14:17

Od: "sbst" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amig0" <a...@i...pl> napisał
> [...]
> poniżej 1000, ale nie wiem czy jeszcze je robią.
> Tonsil miał tez swego czasu komplet do kina pod nazwą "Fenix", ale nigdy

no ale one nie są podłogowe a poza tym kosztują 1,5kpln ;)

mysle intensywnie o TONSIL MAESTRO II 180

gdzie czytam kazdy chwali

--

pozdrowienia

Sebastian
SBST (vel basti78)

7. Data: 2010-02-25 08:00:43

Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Koda w Auchanie. Zestaw 5 glosnikow dosc duzej mocy, ponizej 500zl.
Gra bardzo przyzwoicie.

8. Data: 2010-02-26 17:36:12

Od: "Abecadło" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z Was kupił ostatnio kolumny głośnikowe w cenie umiarkowanej, z

Jakiś czas temu kupiłem zestw 5.1 firmy Genius z wooferem. Jakiś taki model:
Genius Sw-Hf5.1 6000 albo starszy
Niby komputerowa firma ...
W sumie za taka kasę wtedy coś koło 400 zeta, to jakość i wygląd
rewelacyjny.
Są też różne wersje jako stereo.

Ooooo!!!
Ręcznik z mikrofibry