Re: Jako że cisza po świętach ...

Data: 2010-04-08 21:13:31
Temat: Re: Jako że cisza po świętach ...
Od: Paulinka <p...@w...pl>

cbnet pisze:
> Nie poświęciłabyś swego własnego życia w pełnym zakresie
> dla własnych dzieci, gdyby tego potrzebowały, nawet gdybyś
> miała później pozostawać "moralnie na kolanach przed całym
> światem dzięki temu, co całemu światu uczyniłabyś"?

W jaki sposób życie nazistów przed II Wojną Światową, którą notabene
wywołali było zagrożone?

> Od kiedy na świecie pojawiły się krematoria?
> Wiesz to?

Wiem, uczą tego na lekcjach historii w podstawówce.

> Czy na tym polegał cel i plan od początku, aby wymordować
> Hebrajczyków, czy powstał z czasem [w trakcie wojny] jako
> efekt jakiegoś(?) kompromisu?

Jak w ogóle plan eksterminacji ludzi można nazwać kompromisem?

> Popieram to co zrobili naziści: powstrzymanie "wartościowych ludzi"
> przed realizacją swojego "wartościowego" życia z dala od swych
> korzeni kosztem absencji w rozwijaniu swego "wartościowego"
> społeczeństwa z dala od Europy.
> Średnio popieram mordowanie w tym celu, choć podziwiam wielką
> odwagę oraz determinację.

Żadną odwagą nie jest posiadanie militarnej siły i zamknięcie ludzi za
siatkami z drutu kolczastego, żeby ich potem wymordować.

> Po wojnie Rosja wypędziła Hebrajczyków z Rosji, zaś w PL to samo
> miało miejsce w 1956r.
> Potępiasz te wypędzenia?

Tak potępiam, chociaż to można nazwać 'kompromisem'.

Cb jak dla mnie opary absurdu. Tutaj nawet nie chodzi o to, ze się
pozabijamy słownie z braku wspólnego zdania, dla mnie samo pisanie w
opozycji do Ciebie w tym temacie powoduje podwyższenie ciśnienia.
Najprawdopodobniej masz ugruntowane na ten temat poglądy, wiele nad tym
myślałeś. Wybacz, ale ja nie potrafię o tym dyskutować.

--

Paulinka