Jakosc wylewek

1. Data: 2002-08-21 20:13:31

Temat: Jakosc wylewek
Od: newbie <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie odnosnie jakosci wylewek - poniewaz zamierzam polozyc
parkiet egzotyczny - firma ktora mi to ma robic- przyslala pracownika na
ocene wylewek i okazalo sie ze jest za sypka - zatarta na ostro zamiast
na gladko - i na takiej posadzce nie beda klasc bo nie moga dac
gwarancji ze sie parkiet nie odklei
i moje pytnaie jest nastepujace:

Czy sa jakies normy odnosnie jakosci wylewek - zeby wymusic poprawke na
developerze ?

Istnieja grunty Uzin ktore zwiaza ta sypka wylewke oraz masa
samopoziomujaca do PARTKIETOw - bo nie moze byc zwykla masa.
i ja za to nie chce placic tylko niech developer placi za to zeby
doprowadzic posadzke do odpowieniej jakosc

1. Data: 2002-08-21 20:57:51

Temat: Re: Jakosc wylewek
Od: "mISZKA" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje sie, ze bedzie placil tylko wówczas gdy udowodnisz mu, ze wiedzial do
jakiej podlogi ma robic wylewke i znal wymagania kolejnego wykonawcy. To co
zrobil nie jest przeciez zle tylko niewlasciwe dla parkietu egzotycznego.
--
pzdr.
mISZKA :-))

Uzytkownik "newbie" <a...@s...pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2002-08-22 06:08:53

Od: "Jarek Mielczarek" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

u mnie wlasnie polozono parkiet (jesion, 50x8cm)
Przy wstepnych ogledzinach wylewki bylo to samo zastrzezenie: "ostra ta
wylewka"
ale z komentarzem "trzeba bedzie przytrzec". Nie robili z tego wielkiego
problemu.
Przed polozeniem parkietu przywiezli "cykliniarke do betonu" i elegancko
wszystko wyrównali na gladko i pozamiatali.
Potem dwa gruntowania i przyklejenie parkietu.

Na razie (po tygodniu :) ) wszystko jest bardzo dobrze

Jarek

ślub
farba do ścian
ślimaki!!!!