Re: Jangar

From: " annaklay" <a...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Jangar
Date: Wed, 31 Mar 2004 12:35:08 +0000 (UTC)

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> Droga Anno. Pieniądze mnie nie interesują. Skąd ten pomysł?
> Czy Ty nie masz czegoś wspólnego z Anną Carisson?
> Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę udanego biznesu.
> jangr
> Janusz.

Wiesz nie lubie jak ktos w oblesny sposob zwraca sie do mnie per droga,
wiec daruj sobie tego typu przymiotniki.
Zatraciles nie tylko logike myslenia na diecie ktora robisz, ale
jestes tez jak widze zupelnie pozbawiny poczucia humoru.

No nareszcie skojarzyles kim jestem. Carison to byl moj pseudonim ktory
kiedys uzywalam piszac np. do prasy.
Teraz posluguje sie innym nikiem, bo zmienilam moje poglady na pewne
sprawy , wiec nie chce aby moj stary pseudonim przypominal mi moja
przeszlosc:-)

Za zyczenia dobrego biznesu ci dziekuje, ale niestety takowego nie prowadze.
Zmienilam moje plany zyciowe:-))

Zajmuje sie badaniami nad dlugowiecznoscia i pracuje w jednym z
laboratoriow badawczych.

I na zakonczenie chce ci powiedziec iz bardzo mnie rozczarowales tym co
wypisujesz, dlatego zareagowalam. Naprawde to co jako optymalni wygadujecie
to juz jest totalny idiotyzm. Wiec sie czlowieku nie kompromituj juz dalej.
I nie opowiadaj ze nie interesuja cie pieniadze:-)
Gdyby tak nie bylo to bys z takim uporem nie interesowal sie zasadami
dzialania optymalnej sekty.
Przeciez kazdy przyzwoity i szlachetny czlowiek dobrze widzi co to jest:-))
anna