Re: Jaram

Data: 2006-08-21 23:25:34
Temat: Re: Jaram
Od: "Yukichiro" <Y...@o...pl>

Użytkownik "Immon" napisał w wiadomości

> No coś Ty - on nie jest chamem. Jak nie wierzysz to go spytaj.
> On jest Myślicielem - Artystą, który jedynie posługuje się chamstwem
> i wulgaryzmami, [ciach]
> No i czyż teraz nie widać ukrytej poezji?
>

> --
> Immon

Dobre :) ALe ja przedstawię troszke inną stronę tej poezji ;)

SŁOWNIK WSPÓLCZESNEGO JEZYKA POLSKIEGO (DLA
BIZNESMENÓW ZE SWIATA) - wersja Bluzgatora

NA SWIECIE : Szanowny kolego, długo nie widzieliśmy sie!
U NAS : Kope lat, kurwa mać!

NA SWIECIE : Pan to jest bardzo wykształcony.
U NAS : Co za pedał.

NA SWIECIE : Nie zauwazył pan wszystkich aspektów umowy.
U NAS : Pierdolony ślepiec.

NA SWIECIE : Pan raczy żartować.
U NAS : Pojebało cie?

NA SWIECIE : Nie, nie ma pan racji.
U NAS : Chuj ci w dupe.

NA SWIECIE : Dane które posiadacie nie odpowiadaja faktom.
U NAS : Nie pierdol!

NA SWIECIE : Pana sekretarka jest bardzo sympatyczna.
U NAS : Posuwasz ją?

NA SWIECIE : Smacznego.
U NAS : Udław się chuju.

NA SWIECIE : Jaka funkcje pelni ten pan w firmie?
U NAS : Co to za fiut?

NA SWIECIE : Chwilowo nie jestesmy zainteresowani reklamą.
U NAS : Na chuj mi reklama.

NA SWIECIE : Wydaje mi sie, ze z jego zdaniem nie musimy sie liczyc.
U NAS : Pierdolic go.

NA SWIECIE : Ten projekt jest latwy do zrealizowania.
U NAS : Z palcem w dupie.

NA SWIECIE : To niemozliwe.
U NAS : Takiego wala.

NA SWIECIE : Chwilowo nasza firma nie prosperuje najlepiej.
U NAS : Jestesmy w gównie.

NA SWIECIE : Pan jest bardzo ostrożnym rozmówcą.
U NAS : Dyplomata jebany.

NA SWIECIE : Dlaczego nie zgadzacie sie na dalsza wspólprace?
U NAS : Pojebalo was?

NA SWIECIE : Rozwój sytuacji na rynku nie idzie w pomyslnym kierunku.
U NAS : Jest chujowo.

NA SWIECIE : To wpływowi panowie.
U NAS : Same kutasy.

NA SWIECIE : Ten pan nie ma znaczacych kontaktów.
U NAS : Może mi zrobic laske.

NA SWIECIE : Dziekuje!
U NAS : (Wyraz nie istnieje)

NA SWIECIE : Proszę.