Jaram

71. Data: 2006-08-21 08:35:59

Temat: Re: Jaram
Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

es_ napisal(a) :

> Co Ci się stało? Jarałeś coś? : D

W innych watkach jestem osoba moralna i moralizujaca, moze przeszkadzac
niektorym osobom na forum, co nie es?

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

72. Data: 2006-08-21 09:04:57

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Librix napisał(a):

> W innych watkach jestem osoba moralna i moralizujaca, moze przeszkadzac
> niektorym osobom na forum, co nie es?

Moralnym sie nie bywa, moralnym to sie jest albo nie jest. Nie mozna byc
czlowiekiem *troche/czasami* przywoitym, podobnie jak nie mozna byc
troche w ciazy. Pod wzgledem moralnosci to Ty bracie jestes kurwa i tyle.

pozdrawiam
Quasi

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

73. Data: 2006-08-21 09:14:06

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Librix wrote:

> W innych watkach jestem osoba moralna i moralizujaca, moze przeszkadzac
> niektorym osobom na forum, co nie es?

Zgadza się! ; D

Jeśli w jednych wątkach jesteś hedonistycznym-amoralistą, a w innych
moralistą to zachowujesz się w sposób niekonsekwentny. Osoby
niekonsekwentne są nieprzewidywalne dla rozmówcy. Nie lubimy osób
nieprzewidywalnych (ba! zamykamy je w szpitalach jeśli są dla nas zbyt
nieprzewidywalne; "niepoczytalne"). Nieprzewidywalny rozmówca może na
przykład nagle zmienić front, stwierdzić, że "wcale tego nie
powiedział", że "jest byłym ćpunem" ( ; > ) - takie zachowanie z kolei
nas irytuje, bo okazuje się, że cała wcześniejsza dyskusja była
bezcelowa, a nie lubimy robić czegoś co jest bezcelowe. Dlatego
dotychczasowa dyskusja z poglądami zamienia się w "walkę" z osobą (bo
poglądy nagle znikły). Żeby nasze zachowanie było celowe musimy
kontynuować dyskusję, ale skoro nie możemy dyskutować z poglądami, to
trochę sfrustrowani przechodzimy na atak na rozmówcę. Taki atak jest
konieczny, żeby nie "wyszło" na to że poświęciliśmy swój cenny czas na
bezcelową dyskusję, dochodzimy do wniosku, że była celowa bo "tak na
prawdę" walczyliśmy z osobą, a nie poglądem (tym bardziej, że dalej
chcieli byśmy "walczyć", ale nie ma z czym, do tego jesteśmy
sfrustrowani, a kierunek naszego ataku [rozmówca] jest dalej aktualny).
Dyskusja nagle traci temat ale nie wytraca siły...i obrywasz : P

--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

74. Data: 2006-08-21 14:43:49

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam ale nie robilem nikomu krzywdy palac skuna. A ze bylym to
teraz zdecydowalem a nie palilem od 3 tygodni.

75. Data: 2006-08-21 17:39:07

Od: "Yukichiro" <Y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potem natomiast mówił o znakach od Boga, o tym że jest w stanie wzrokiem
> wyleczyć ranę,
(ciach)

Pamietajcie:

Mówiąc do Boga - modlisz się..
.. Gdy Bóg mówi do Ciebie - masz SHIZOFRENIĘ

pozdrawiam,
Yuki

76. Data: 2006-08-21 17:41:21

Od: "Yukichiro" <Y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czlowiekiem *troche/czasami* przywoitym, podobnie jak nie mozna byc troche w
> ciazy. Pod wzgledem moralnosci to Ty bracie jestes kurwa i tyle.

Nie no wymiękłam xD... muszę to zapamiętać :D

pozdrawiam,
Yuki

77. Data: 2006-08-21 18:06:28

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Librix wrote:
> Przepraszam ale nie robilem nikomu krzywdy palac skuna. A ze bylym to
> teraz zdecydowalem a nie palilem od 3 tygodni.

,,Waszmość kończ już, wstydu oszczędź''

78. Data: 2006-08-21 18:36:37

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yukichiro napisał(a):

> Nie no wymiękłam xD...

Czyli co? Smiejesz sie ze mnie czy chwalisz?

> muszę to zapamiętać :D

Tekst powstal na motywach stwierdzenia* dr Kwiatowskiego
[ http://www.biol.uw.edu.pl/zsgr/jmk/ ] na pracowni komputerowej z
filogenetyki molekularnej. :-)

pozdrawiam
Quasi

* - "Wbrew popularnym okresleniom, z homologia sekwencji DNA i bialek
jest jak z ciaza i przyzwoitoscia: sekwencje nie moga byc mniej lub
bardziej homologiczne, one sa homologiczne albo nie sa. Tak samo nie
mozna byc "troche" w ciazy albo czlowikiem przyzwoitym "czasami"
(powiedzmy od poniedzialku do piatku)."

79. Data: 2006-08-21 19:39:37

Od: "Yukichiro" <Y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli co? Smiejesz sie ze mnie czy chwalisz?

Broń Boże w żadnym wypadku nie wyśmiewam :)
Po prostu świetnie to sformułowałeś :)

Pozdrawiam,
Yuki.

80. Data: 2006-08-21 20:24:43

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yukichiro" <Y...@o...pl> wrote in message

cytuj pierwsza linie naglowka wiadomosci zeby bylo wiadomo komu odpowiadasz.
Widzisz w tej wiadomosci tutaj pierwsza linie z Twoim nickiem itp?
Tak wlasnie rob - wdzieczni grupowicze PSP.
--

Bluzgacz
GG:5015

Legalizacja zwiazkow homoseksualnych
Kara smierci a inne rozwiazanie
Homoseksualizm choroba psychiczna czy blad biologiczny ?
Maryja a celibat -aspekt psychologiczny?
biografia 2